در حالی که همکاران و کارکنان این دانشگاه مشغول برگزاری امتحانات بودندف برخی افراد از بیرون دانشگاه (که حدود ۱۰ نفر می شدند) در محوطه با دانشجویان دانشگاه پیام نور این شهر درگیر شدند.
کد خبر: ۲۵۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 26 June 2016
فیلمی از درگیری فیزیکی شدید بین دو دسته از دانشجویان در دانشگاه پیام نور یاسوج که منجر به مجروح شدن دانشجویان و خسارت به خودرو‌ها شد در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها انتشار یافت که خبرنگار ایسنا موضوع را از طریق مسئولان این دانشگاه پیگیری کرد.

حسین جمالی، رییس دانشگاه پیام نور یاسوج ضمن تایید این فیلم گفت: در حالی که همکاران و کارکنان این دانشگاه مشغول برگزاری امتحانات بودندف برخی افراد از بیرون دانشگاه (که حدود ۱۰ نفر می شدند) در محوطه با دانشجویان دانشگاه پیام نور این شهر درگیر شدند.

وی افزود: از طریق مستندات و فیلم انتشار یافته عوامل درگیری شناسایی و دستگیر شدند که برخی از آنها روانه زندان شدند و برخی نیز در حال پیگیری برای دستگیری هستند.

جمالی بیان کرد: این مساله از سوی وکیل دانشگاه پیام نور یاسوج و از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری و بررسی بیشتر است.

رییس دانشگاه پیام نور یاسوج در خصوص دلیل این درگیری خاطرنشان کرد: هنوز علت اصلی این درگیری مشخص نیست اما دادسرا و مراجع قضایی استان در حال پیگیری و تحقیقات در این زمینه هستند.

جمالی تصریح کرد: کسانی که در دانشگاه پیام نور درگیری و اغتشاش ایجاد کردند و نظم عمومی را برهم زدند هم شاکی عمومی و هم شاکی خصوصی دارند چراکه به شأن و حرمت دانشگاه توهین کردند.

وی ادامه داد: ۸ نفر از عوامل درگیری دستگیر شدند که برخی از این تعداد دانشجو به قید وثیقه آزاد شدند و حدود ۸ نفر دیگر در حال شناسایی و دستگیری هستند.

رییس دانشگاه پیام نور یاسوج اضافه کرد: در این درگیری تعدادی دختر و پسر دانشجو حضور داشتند و از عوامل درگیری نیز بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار