تابناک کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری چنین نشست هایی در بطن جامعه و میان شهروندان از انجایی که این برنامه رودرو و چهره به چهره توسط کارشناسان و روحانیون با مردم صورت می گیرد، تاثیر به سزایی در رفع سولات دینی و اعتقادی خواهد داشت.
کد خبر: ۲۵۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 26 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، ستاد نماز جمعه شهرستان لنده در اقدامی پسندیده با مستقرکردن کارشناسان دینی مذهبی در پارک ورودی شهر،که در شب و خصوصا ایام ماه مبارک رمضان از پرترددترین اماکن تفریحی شهر میباشد،جوابگویی سولات دینی، اعتقادی و مسائل روز شهروندان هستند.
حجه الاسلام الهی نیا امام جمعه موقت شهر لنده که خود از کارشناسان و در این محل از روحانیون فعال در عرصه پاسگویی به سولات مردم می باشد درگفتگو با خبرنگار تابناک گفت:برگزاری چنین نشست هایی در بطن جامعه و میان شهروندان از انجایی که این برنامه رودرو و چهره به چهره توسط کارشناسان و روحانیون با مردم صورت می گیرد، تاثیر به سزایی در رفع سولات دینی و اعتقادی خواهد داشت.
وی تصریح کرد ستاد نماز جمعه تا پایان ماه مبارک رمضان بجز در شب های قدر که مردم در مساجد هستند، کارشناسان دینی به میان مردم خواهند آمد و از نزدیک پاسخگوی سولات دینی، شرعی  و اعتقادی انان خواهند بود.
امام جمعه موقت شهرلنده در پایان گفت:خوشبختانه استقبال از برگزاری این نشست ها خوب و همین تعداد زیاد مراجعین به کارشناسان نشان از اقبال عمومی نسبت به این اقدام فرهنگی است .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار