کد خبر: ۲۵۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 26 June 2016
سردار مؤمنی در جلسه تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد در قریب به اتفاق شاخص ها بهبود و پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتیم و در سطح ملی هم استان شما را جزو امن ترین و کم جرم ترین استان های کشور می شناسند.
وی با بیان اینکه امنیت حاکم بر این استان بدون شک ره آورد همراهی و مشارکت همه دستگاه ها و مردم است، افزود: جالب است بگویم استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به آمار ارائه شده از مرکز جزو استان های است که از نظر سلامت اداری در جایگاه خوبی قرار دارد.
وی به موضوع امنیت انتخابات به عنوان شاخصی مهم در سنجش توسعه یافتگی، خاطرنشان کرد: در نیروی انتظامی قرارگاه امنیت انتخابات برگزار شد و استان شما در میان استان های قرمز و مساله دار طبقه بندی شد اما بحمداله در همه ایران و استان شما به بهترین نحو توانستیم انتخابات را برگزار کنیم که این مهم در بیانات رهبر انقلاب و قدر دانی ایشان از پلیس به خوبی مشهود است.

جانشین رئیس پلیس ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی هم اکنون ۳ قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، سرقت و آموزش درون سازمانی را برای حمایت از تولید و اشتغال داخلی، امنیت بیش از پیش جامعه و افزایش مهارت ها و بهبود رفتار پلیس با مردم را اجرایی نموده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار