مهدی طارمی که گفته می شد با مسوولان پرسپولیس به توافق اولیه و تا حدودی نزدیک به نهایی رسیده است، ناگهان سر از ترکیه در آورد و گفته می شود با مسوولان ریزه اسپور به توافق دست یافته است.
کد خبر: ۲۵۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 27 June 2016
به گزارش "ورزش سه"، آقای گل فصل پیش که چندی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس با مسوولان این تیم به توافق دست یافت، ناگهان سر از ترکیه در آورد. سفری که البته پیش از آن گفته می شد تنها به منظور تفریحی خواهد بود اما سایت گونه باکیش ترکیه مدعی شده این بازیکن با مسوولان ریزه اسپور دیدار داشته و به توافق نیز رسیده است.

آنچه موجب نگرانی هواداران پرسپولیس در این شرایط نیز شده و باید منتظر ماند و دید آینده دو بازیکن پرسپولیس که به ترکیه سفر کرده اند در نهایت چه خواهد بود.

صمد ابراهیمی به عنوان فرد نزدیک به مهدی طارمی و مدیربرنامه های این بازیکن البته مدعی است این سفر و دیدار با مدیر باشگاه ریزه اسپور احترام به دعوتی است که از سوی او برای طارمی صورت گرفته است و این بازیکن به او اعلام کرده برای سفر تفریحی و همراهی با دوستانش به ترکیه رفته و با توجه به اینکه مدیر این باشگاه دو ماه پیش دعوتنامه ای به داده بود به رسم ادب نزد او نیز رفته است.

البته ابراهیمی کنایه ای هم به برخی افراد نزدیک به پرسپولیس نیز می زند و در این باره می گوید مهدی طارمی از برخی صحبت ها ناراحت و دلخور است. یکی از دوستان نزدیک به حسین هدایتی روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده بود باید فردی کارت قرمز بگیرد. اتفاقی که واکنش صمد ابراهیمی را نیز البته در پی داشته و او اعلام کرده تا جایی که خبر داشته توافق و صحبت ها مثبت بوده و ناگهان نمی داند چه اتفاقاتی رخ داده که برخی ها به دنبال دادن کارت قرمز هستند.

با این اوصاف هواداران پرسپولیس همچنان در انتظار هستند تا تکلیف دو بازیکن خود در ترکیه و مذاکره و شاید دیدار با مسوولان ریزه اسپور مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار