فرماندار گچساران گفت:متاسفانه برخی امضاهای زده شده به اشتباه توسط مسئولین در گذشته باعث بوجود آمدن مشکلاتی شده که امروز برخی خطوط مرزی گچساران در خطر از دست رفتن است.
کد خبر: ۲۵۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 27 June 2016
به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری این شهرستان در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه فرمانداری تاکنون چه تلاشی های انجام داده است،گفت:شاید عدم اطلاع رسانی و اینکه بنده دوست ندارم وارد حاشیه شده و فقط کارها را جلو ببرم برای بعضی ها فعالیت های فرمانداری روشن نباشد اما گاهی پیش آمده به دلیل فشارهای کاری در بیمارستان هم بستری شده ام.
رحیمی به سهل انگاری برخی مسئولان این شهرستان در دهه های شصت و هفتاد اشاره کرد و گفت:متاسفانه برخی امضاهای زده شده به اشتباه توسط مسئولین در گذشته باعث بوجود آمدن مشکلاتی شده که امروز برخی خطوط مرزی گچساران در خطر از دست رفتن است بطوریکه برای مثال خط مرزی گچساران و بهبهان به دژسلیمان این شهرستان رسیده است.
فرماندارگچساران تصریح کرد:امروز اگر شهرستان بهبهان پیگیر قضیه شود منطقه دژ سلیمان متعلق به آنها می شود یا اگر استان بوشهر ادعا کند تا منطقه قلعه گلاب (نزدیک پل زهره) می تواند ادعای مالکیت کند.
رحیمی از تلاشهای مجموعه فرمانداری برای حل این موضوع اشاره کرد و افزود:تلاش می کنیم تا مرزهای شهری خود را حفظ کنیم ونشست هایی با مسئولان استانهای اطراف داشته ایم و به آنان توضیح داده ایم که این اشتباه در اثر غفلت و امضای برخی مسئولان و بی دقتی آنها در گذشته رخ داده است.
وی گفت:در این رابطه مستندات و مدارک لازم را به وزارت کشور ارسال کرده تا وزارت کشور حکمیت کرده و از آقای تاجگردون درخواست داریم دراین زمینه تلاش های لازم را مبذول فرماید تا حق این شهرستان تضییع نشود.
وی درادامه به یکی دیگر ازاشتباهات مدیران سابق این شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد:متاسفانه برخی زمین ها به افرادی که صلاحیت نداشته اند واگذار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار