نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل بیمارستان شهید رجایی گچساران و 100 تختخوابی نرگسی به بیمارستان‌های تخصصی زنان و سرطان امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۲۵۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 27 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تا‌ج‌گردون امشب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: برای رشد و توسعه گچساران و باشت نیاز به طرح‌های شتابنده وجود دارد و عادی حرکت کردن نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: با حرکت عادی و معمولی موفق به برطرف کردن مشکلات جامعه از جمله بیکاری نیستیم و نیاز به طرح‌های محرک داریم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان مثال یک راه می‌تواند محرک یک منطقه یا احداث یک بیمارستان باشد.

تا‌ج‌گردون با تأکید بر لزوم جهت‌دهی فعالیت مسؤولان به سمت طرح‌های شتابنده گفت: مدیران و مسؤولان باید در پی این طرح‌های محرک بوده و توقع من به عنوان نماینده مردم از مسؤولان پیگیری این موضوع است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در طرح‌های محرک در بخش درمان با وجود چهار بیمارستان در حال احداث در گچساران و باشت می‌شود اقدامات خوب و مؤثری انجام داد.

تاج‌گردون با اشاره به بهره‌برداری این بیمارستان‌ها در آینده گفت: بیمارستان‌های ما باید دارای کاربری و نقشی مهم در جنوب کشور باشند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: با راه‌اندازی بیمارستان‌های در حال احداث می‌شود از بیمارستان شهید رجایی گچساران به عنوان بیمارستان تخصصی زنان استفاده کرد.

تاج‌گردون با اشاره به بیمارستان در حال ساخت نرگسی گچساران بیان کرد: در صورت دریافت مجوزهای لازم و ساخت بیمارستان 100 تختخوابی نرگسی می‌شود این مرکز را به عنوان بیمارستان تخصصی سرطان در گچساران و جنوب کشور تبدیل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار