رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از دعوت هفت ورزشکار این شهرستان به تیم‌های ملی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 28 June 2016
محمد حبیبی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه همواره از استعدادها و توانمندی‌های ورزشکاران گچسارانی سخن گفته‌ایم، اظهار کرد: ورزش گچساران طی سال‌های اخیر تاکنون سیر صعودی و توسعه‌ای پرشتاب پیدا کرده است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر تاکنون ورزشکاران زیادی از گچساران به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند که این امر نشان‌ دهنده رشد ورزش در این شهرستان است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه طی روزهای اخیر سهیل صالحی یکی از بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران با سابقه عضویت در تیم ملی جوانان به تیم تراکتورسازی تبریز دعوت شده و از فصل آینده برای این تیم توپ می‌زند.

حبیبی‌نژاد از دعوت چهار بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران به تیم ملی خبر داد و گفت: محمد قاسمی، کیانوش پالاد، حسین صالحی و مهرداد صائب چهار بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران هستند که به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند.

وی از دعوت سه بازیکن تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران به تیم ملی خبر داد و گفت: ، پیمان اسدی، امیرمحمد پرهون و حسین خالدی تبار سه جوان ملی‌پوش تیم نفت و گاز گچساران هستند که به دور جدید اردوهای تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی دعوت شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار