تابناک کهگیلویه و بویراحمد
صیادانی که در سد ملا صدرای شهرستان اقلید از توابع استان فارس اقدام به صید ماهی کرده بودند در استان کهگیلویه وبویراحمد به دام افتادند.
کد خبر: ۲۵۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 29 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سید اسدالله هاشمی در گفتگو با خبرنگاران گفت : تماس تلفنی مردمی در روز گذشته داشتیم مبنی بر اینکه چند نفر متخلف در سد ملا صدرا شهرستان اقلید اقدام به صید ماهی کرده و با خودروی پیکان سفید به مقصد یاسوج در حرکت است مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویر احمد فورا"اقدامات لازم جهت اعمال قانون را در دستور کار خود قرار می دهند.

هاشمی از هماهنگی خوب مسئولین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویر احمد و اقلید گفت و در این خصوص افزود: طی تماس تلفنی به محیط زیست شهرستان اقلید صحت و سقم موضوع گزارش از طرف آنها تائید و شماره پلاک خودروی پیکان در اختیار یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویر احمد قرار گرفت که به همین منظور اقدامات لازم جهت دستگیری آنها را دردستور کار این اداره قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: سرانجام مامورین موفق می شوند خودروی حامل حمل ماهی را به همراه دو نفر سرنشین در تنگ مهریان متوقف کنند و از آنها مقدار زیادی ماهی کشف و ضبط نمایند.
صیاد فارس در کهگیلویه و بویراحمد صید شد
هاشمی در ادامه ضمن اشاره به جریمه حقوقی 50 هزار ریالی هر قطعه ماهی علا و به جریمه کیفری آن اشاره کرد و افزود : برای متخلفین پرونده ای تشکیل و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

پروانه صید ماهی همه ساله با قلاب از اول تیر تا پایان دی و با تور پرتابی از 15 تیر تا پایان تیرماه به متقاضیان ارائه می شود.

شهرستان اقلید از توابع استان فارس و در 100کیلومتری شرق کهگیلویه وبویر احمد قرار دارد.
صیاد فارس در کهگیلویه و بویراحمد صید شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار