تابناک کهگیلویه و بویراحمد
روز قدس فقط یادآور مظلومیت ها و محرومیت های سرزمین مسجد الاقصی و بیت المقدس نیست فریاد دادخواهی و انزجار حق پرستان عالم بر ضدِّ بیداد و کفر و حامیان استبداد و استکبار در سراسر گیتی است.
کد خبر: ۲۵۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 01 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،روز قدس به عنوان نماد مبارزه با ظلم ، از مهمترین مواضع سیاسی امام خمینی بود که ابعاد بین المللی به خود گرفت و مسلملنان جهان به فراخور توان سیاسی و اجتماعی خود با انجام  راهپیمایی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آن را زنده نگه می دارند.
شخصیت ها و احزاب سیاسی و اجتماعی هم با اتخاذ مواضعی به این فرمان تاریخی امام واکنش نشان می دهند.
در جمهوری اسلامی هم احزاب و شخصیت های مختلف با انتشار بیانیه هایی و با شرکت در این راهپیمایی فراجناحی بودن این فرمان تاریخی را اعلام می کنند.
حزب اعتماد ملی استان کهگیلویه و بویراحمد هم که از احزاب اصلاح طلب و فعال در عرصه سیاسی است با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان برای حضور پررنگ در این راهپیمایی دعوت کرده است.
متن بیانیه
بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس نمادِ مظلومیت و حق خواهی مردم فلسطین ستم کشیده و همه مسلمانان در برابر صهیونیس استکبار جهانی که توسط امام فقیدمان پیشوای ظلم ستیزان قرن معاصر حامی محرومین و مستضعفین در جهان اسلام موسوم و نامگذاری شد تا مظهر شورش و انتقام و تبلور انتفاضه و طغیان جبهه ی حقّ و عدالت بر علیه کفر و شرارت و جهل و قیام و تقابل برعلیه بردگی و اسارت کشاندنِ انسان باشد.
روز قدس فقط یادآور مظلومیت ها و محرومیت های سرزمین مسجد الاقصی و بیت المقدس نیست
فریاد دادخواهی و انزجار حق پرستان عالم بر ضدِّ بیداد و کفر و حامیان استبداد و استکبار در
سراسر گیتی است.
حزب اصلاح طلب اعتماد ملی استان ضمن دعوت همشهریان به حضور و مشارکت در راهپیمائیِ روز قدس انزجار خود را از صهیونیزم و استکبار بین الملل اعلان می دارد.

والسلام
حزب اعتماد ملی استان کهکیلویه و بویر احمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
درود بر اصلاحات-مرگ بر صهیونیزم
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
درود بر اصلاحات-مرگ بر صهیونیزم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار