تابناک گزارش می دهد
این در حالی است که آقای عدل هاشمی در جلسه شورای اداری کهگیلویه گفته :"چه کسی می گوید پول نیست!بروید در وزارتخانه ها ببینید چه خبر است!"
کد خبر: ۲۵۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 02 July 2016
یکی از شعار های عدل هاشمی در انتخابات مجلس بهبود و ضعیت راه های حوزه ی انتخابیه خود یعنی چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده بود که البته با توجه به وضعیت اسفبار جاده های این حوزه ی انتخابیه ، بسیار هدف خوبی برای کمک به توسعه استان است.
جاده های خون و نسخه هاشمی/نگرش نمایندگان باید عوض شود
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه ، آقای هاشمی پور بسیار نگران وضعیت جاده ها بوده و این نارضایتی خود را کتمان نکرده و با گلایه های شدید از مسئولین خواسته تا تمام تلاش خود را به کار ببرند و با برنامه ریزی و زمان بندی فشرده و دقیق وضعیت جاده سوق به دهدشت که این روزها پر سر و صدا شده و به رسانه ملی هم پایش باز شده را روشن کند.(اینجا )و(اینجا )

عدل هاشمی از مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه خواسته که به سراغ مدیر کل خود رفته و تا وضعیت جاده را روشن نکند به منطقه باز نگردد. اینگونه موضع گرفتن صریح عدل هاشمی بسیار خوب و امیدوار کننده است ضمن اینکه به نظر می رسد منظور آقای هاشمی متوجه کردن مسئولین استانی به وضعیت بد جاده ها در حوزه ی انتخابیه خود می باشد که بسیار خوب و هوشمندانه اقدام کرده است.
پول نیست!
وضعیت جاده چرام به دهدشت که بسیار خطرناک و هر لحظه احتمال حوادث ناگوار از آن می رود شاید بدتر از جاده سوق به دهدشت باشد ولی این جاده پس از برخی کارهای اولیه به حال خود رها شده تا این جاده هم هر لحظه آبستن حادثه ای تلخ باشد.
خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، چندین بار به مسئولین شهرستانی و همچنین مدیر کل راه و شهرسازی مراجعه کرده است جهت پیگیری وضعیت جاده چرام به دهدشت که هر بار فقط یک جواب شنیده است:پول نیست!
جاده های خون و نسخه هاشمی/نگرش نمایندگان باید عوض شود
این در حالی است که آقای عدل هاشمی در جلسه شورای اداری کهگیلویه گفته :"چه کسی می گوید پول نیست!بروید در وزارتخانه ها ببینید چه خبر است!" ضمن اینکه وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفته "همه ی بودجه که اعتبارات ماده 180 نیست" .
با این تفاسیر باید دید کجای کار می لنگد؟ مشکل از کجاست؟ چرا در استان ما هیچ وقت پول نیست؟ و  ...
به نظر می رسد چاره کار با خود آقای هاشمی باشد!
اگر مشکل از ضعف مدیریتی است که باید هر چه سریعتر اقدام شود و این از دست نماینده با اعتراض و نظارت بر می آید و اگر موضوع به مسائلی دیگر از جمله نا آگاهی در استان نسبت به وضعیت کشوری در قالب داشتن روابط و اینگونه مسائل است، هم باز کار خود آقای هاشمی است! و باید از پتانسیل های خود و دیگر نمایندگان استان برای مرتبط کردن بهتر مدیران استانی به مرکز استفاده کند، هرچند باید واقعیتی را پذیرفت و آن ضعف مدیریتی کلی در استان است نه در این زمان یا مورد خاص بلکه همیشگی و در همه ی ادوار و دولت ها!همین چند روز پیش در نشست ستاد مقاومتی، استاندار لب به اعتراض گشود و به مدیرانی که فقط مطالبی را رونویسی می کنند و به این جلسه مهم می آورند تذکر جدی داد. شاید بنابر دلایلی استاندار در همین حد تذکر جدی بماند و جلوتر هم نرود!
حال باید دید عدل هاشمی که با تمام قوا به میدان آمده است با هماهنگی دیگر نمایندگان ،توانایی سر و سامان دادن به این وضعیت نچندان جالب در حوزه ی مدیریتی استان را دارد یا نه؟
در آخر
نمایندگان محترم باید بدانند که باید با هم فکری و تغییر کامل در نوع نگرش خود نسبت به تعیین مدیران و مسئولان ، می توان بر چنین مشکلاتی فائق آمد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
والشمس واضحی ها
اینم سر اونها ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار