با مخاطبان
آیا 25 نفر کشته در طول چند سال در جاده ای که فقط 9 کیلومتر مسافت دارد دلیلی بر خطرناکی این جاده نیست ؟
کد خبر: ۲۵۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵ 02 July 2016

تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.

فرماندار محترم شهرستان کهگیلویه جناب آقای پوزش
باسلام
در واکنش شما نسبت به کمپین جاده خون (سوق - لنده – دهدشت ) چند سوالی ذهن همه مخاطبین و الخصوص بسیاری از مردم سوق را درگیرکرده است.
مردمی که شاید عمر سیاسی شما در این شهرستان یاری نکند تا زجر هایی که در دوران قبل از جنگ و بعد از جنگ برای این مرزوبوم متحمل شداند را لمس کنید, مردمی که شما امروز به راحتی به آنها انگ سیاسی میزنید وبه راحتی با جملات توهین آمیز مورد خطاب خودقرار می دهید.
در واکنش خود نسبت به این کمپین بیان کردین که از انصاف به دور است که اسم این جاده را جاده خون بنامیم ,آری شما حق دارین چنین برداشتی داشته باشین چون نه در این جاده رفت و امدی دارین و نه عزیزی را در این جاده از دست داده این و نه در عزای همشهری هایت به سوگ نشته اید.
جناب اقای پوزش بعد از دوسال و اندی که بر صندلی ریاست فرماندری شهرستان کهگیلویه بزرگ تکیه زدین با چه رویی و با چه پشتوانه ای جاده دهدشت به چرام را خطرناک تر از جاده سوق به دهدشت خطاب می کنید, با وجود اینکه رئیس راهنمایی و رانندگی بارها این محور را خطرناک ترین مسیر در شهرستان اعلام کرده است؟
آیا 25 نفر کشته در طول چند سال در جاده ای که فقط 9 کیلومتر مسافت دارد دلیلی بر خطرناکی این جاده نیست ؟
جناب آقای پوزش آیا از خانواده دیدگاه که مادرشان(عشرت تنتکابی),نوه کوچکشان(مهناز فرهمندیان)و جوان مهربانشان(رحمان دیدگاه ) را در کمتر از 2 سال در این جاده از دست داده اند باخبرید؟ آیا از سروش و علی اسماعیلی که مادر و پدرشان در جلوی چشمشان پرپرشده اند با خبرید ؟ آیا مرگ برادران بهزادی به گوشتان رسیده است؟ آیا انفجار خودروی سمند که باعث عزادار شدن 4 خانواده شده بود را به همین راحتی از یاد برده اید.
جناب اقای پوزش در این 2 سالی که شما به عنوان فرماندار این شهرستان هستین و از وضعیت بد این جاده هم به خوبی باخبر بودین و هستین چرا و به چه دلیلی از هیچ تلاشی برای جاده چرام به دهدشت و جاده سرحد به یاسوج دریغ نکردین و اعتبارات خوبی برای این دو جاده بدست اوردین ولی نسبت به جاده 9 کیلومتری سوق به دهدشت اینقدر به توجهی نشان داده ایدو روز به روز این مسیر را برای رفت و امد خطرانک تر می کنید.
جناب اقای پوزش محضر شما عرض نمایم که در طول این 2 سال که شما فرمانداری شهرستان را دردست دارید مردمان شهر سوق و لنده به نشانه اعتراض خود به سیاست های غلط مسولین نسبت به این جاده بارها دست به قلم شدن و اعتراضات خود را درفضای مجازی به اطلاع همگان رسانیده اند, نه شما بلکه هیچ مسئولی هیچ عکس العملی نسبت به این اعتراضات نشان نداده بود , ایا واکنش جدید شما در این برهه زمانی دلیل خاصی دارد ؟ آیا کمپین جاده سوق به دنبال سیاسی کردن این موضوع است یا واکنش شما در این برهه زمانی نشانه ای از سیاسی کردن این موضوع است؟
جناب آقای پوزش جوانان شهرستان لنده وبخش سوق همانطور که در این 10 سال از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند , از این به بعد هم به اعتراضات خود در سطح شهرستان و استان و در سطح ملی ادامه خواهند داد و تا احیای حقوق از دست رفته خود در جاده سوق به دهدشت زبان از اعتراض بر نخواهند داشت .
سید مقداد مرتضوی پور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خرزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
ناب آقای پوزش آیا از خانواده دیدگاه که مادرشان(عشرت تنتکابی),نوه کوچکشان(مهناز فرهمندیان)و جوان مهربانشان(رحمان دیدگاه ) را در کمتر از 2 سال در این جاده از دست داده اند باخبرید؟ آیا از سروش و علی اسماعیلی که مادر و پدرشان در جلوی چشمشان پرپرشده اند با خبرید ؟ آیا مرگ برادران بهزادی به گوشتان رسیده است؟ آیا انفجار خودروی سمند که باعث عزادار شدن 4 خانواده شده بود را به همین راحتی از یاد برده اید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار