رئیس آبفای روستایی چرام
روستای شیخ حسین در3 کیلومتری شمال شهرستان چرام قراردارد و اهالی این روستا مدت 6سال است که با مشکلی در تابستان به نام آب گرم شرب دست و پنجه میسوزانند.
کد خبر: ۲۵۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 04 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،تعدادی از اهالی و معتمدین این روستادر این هفته با زبان روزه برای رفع این مشکل با دست نوشته هایی جلوی فرمانداری چرام تقاضای کمک و دادخواهی از فرماندار چرام و استاندار را داشتند.
روستای شیخ حسین 150 نفر خانوار و جمعیتی حدود 1000نفردارد. به گفته یکی از فرهنگیان در حدود شش سال پیش به پیشنهاد شرکت ابفای شهرستان کهگیلویه و تایید شبکه بهداشت مبنی بر آلوده بودن آب شرب،باحفر چاهی حدود 5 کیلومتری روستا در تنگ پیرزال اقدام به ابرسانی برای روستا نمودند.
برای انتقال آب از چاه مذکور تا منبع محل ذخیره آب در نزدیکی روست، از لوله های فلزی و به دلایل متعدد بصورت روکار کارشده است. منبع آب محل ذخیره نیز فلزی می باشد. همچنین شبکه انتقال آب روستا از منبع آب تا خانه ها نیز با لوله های فلزی و به دلایل متعدد بصورت روکار،کارشده است.که همه این دلایل باعث میشودکه در تابستان مردم از آب داغ ودر زمستان از آب استفاده نمایند.
درهمین رابطه مدیر آبفای شهرستان چرام آقای غلامی در(95/4/13)اظهار داشتند که برای حل این مشکل پس از لایروبی و بهسازی منبع قدیمی آب روستا لوله های آب به این منبع متصل شدند. و این منبع دوباره به چرخه شبکه انتقال آب روستا وارد شده که باعث شده این مشکل تا حدودی مرتفع گردد.
مشکل آب مردم روستای شیخ حسین حل خواهد شد
ایشان همچنین گفتند که برای انداختن لوله های انتقال آب به زیر زمین به بودجه ای قریب به 200میلیون تومان نیاز داریم که هم اکنون به علت نبود بودجه توانایی انجام این کار را نداریم. و برای انجام این کار به زمان زیادی نیاز داریم.ولی برنامه های دیگری برای رفع این مشکل داریم که در اینده نزدیک انها را عملی خواهیم کرد. وبرای رفع این مشکل از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
گزارش:حمید اکبری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
کوبر بدبخت دروغگو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار