با مخاطبان
آنهایی که می گویند یکسال پیش تذکر دادیم و گفتم، چرا منتظر ماندند تا تشت بی آبرویی دوستانشان به زمین بیفتد. همان موقع عمل می کردند تا کار به این فضاحت نمی رسید.
کد خبر: ۲۵۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 06 July 2016

تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.

بعضی وقت ها واقعا نمی دانم چگونه باید نوشت تا آنگونه که حق مطلب است اداء شود.
امروز در خیابان بلادیان شهر گچساران که می گویند بام نفتی ایران و پنجمین ابر مخزن نفتی جهان است چیزی دیدم که برایم سنگین و درد آور بود. در ماشین منتظر نشسته بودم که در پیاده رو دختری حدود ۱۰ ساله که برگه کاغذی در دست داشت نظر مرا بخود جلب کرد، در حال التماس به همه رهگذرها، اشک های روی گونه اش را که دیدم طاقت نیاوردم و صدایش زدم،آنچنان با شوق بسمتم دوید که اصلا جوی جلوی پایش را هم ندید و افتاد، پیاده شدم و بغلش کردم گفتم چرا مواظب نیستی، با گریه فقط برگه مچاله شده را نشان می داد، نگاه کردم، نسخه چند قلم داروی سرماخوردگی بود. حالش را که اینگونه دیدم اصلا نخواستم فکر کنم که این هم شاید راهی برای گدایی و کاسبی باشد. سوال کردم مال کیه؟ گفت مال خواهرم مرضیه اونجا بغل مامانمه و حالش بده، نگاه کردم، خانمی را دیدم که در کنار دیوار ایستاده و کودکی در بغل دارد و رویش را به دیوار کرده و هرز گاهی زهرایش را نگاه می کند، چمشمان مادر هم اشک آلود بود، نسخه را گرفتم و دارو را خریدم جمع نسخه شد حدود۴ هزار تومان دختر دارو را گرفت و پرواز کرد.
پیش خودم فکر کردم سهم او از سفره انقلاب کجاست؟ مگر امام (ره) نفرمودند این انقلاب برای پابرهنگان است.امروز چرا پابرهنگانی هستند که پاهایشان هنوز تاول دارد و سفره انقلاب در خانه برخی ها پهن است.
حق زهرا و مرضیه نباید بشود حق اوقات فراغت فرزندان کسانی که انقلاب را به انحاء مختلف از اختلاس گرفته تا حقوق های نجومی چپاول می کنند.
چرا برخی مدعی های دفاع از حقوق مردم بجای دفاع از مردم بیچاره نگران عزل زالوهای انقلاب می شوند.
آنهایی که می گویند یکسال پیش تذکر دادیم و گفتم، چرا منتظر ماندند تا تشت بی آبرویی دوستانشان به زمین بیفتد. همان موقع عمل می کردند تا کار به این فضاحت نمی رسید.
حالا هم به مدعیان پارسایی می گوییم هرچه می دانید بگویید که فردا روزی مانند امروز به دست و پا نیفتید و فتنه انگیزی نکنید.
مردم در همه حال پای انقلاب، امام و رهبری ایستاده اند و خوب می دانند که اگر آرمانهای انقلاب محقق نمی شود گرگ ها هستند که سیری ندارند.

ای حاکمان!!!مواظب باشید … خون شهدا لیزه !! زمینتون می زنه !!از ما گفتن …
سید مصیب افتخاری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد ارجمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
حرفتان درست و منطقی و داستان یا مستندی که به تحریر درآوردی زیباتر. من هم از طرفداران آن آقای حقوق ماهی 57 میلیون تومانی بودم و حتی برای یکی از اعضای خانواده اش که کاندید تهران بود کلی فعالیت کردم ولی با این حقوق و سماجتش نسبت به استعفاء دیگر بریدم و برای خودم متاثرم. حاکمان واقعا مواظب باشند
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
حاکمان اگر مواظب بودند،حاکم نمی شدند،همۀ اینها برای خوردن آمده اند؛و الّا هیچ گربه ای خیر سر پدرش موش نمی گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار