رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به‌ معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد از جمع‌آوری بیلبوردهای تبریک که اخیراً در سطح شهر مشهد نصب شده بود خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 09 July 2016

به گزارش تابناك رضوي، حجت‌الاسلام علی‌اصغر لطفی در رابطه با نصب بیلبوردهای تبریک که اخیراً در سطح شهر توسط یکی از مدیران تبلیغاتی شهر نصب شده بود با بیان اینکه بیلبوردهای مربوطه جمع‌آوری‌ شده است از پیگیری این موضوع در کمیسیون مجمع امر به‌ معروف و نهی از منکر استان خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه فضای شهری و تبلیغات شهری جایگاه ویژه‌ای دارد و نباید اجازه داد افرادی تنها به‌صرف مالک بودن یک بیلبورد و شخصی بودن اقدام به این‌گونه کارها نمایند افزود: در حال حاضر بیلبوردها جمع‌آوری و فرد متخلف توبیخ شده است.

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به‌ معروف و نهی از منکر شورای شهر مشهد با اشاره به تخلفات قبلی سازمان میادین اظهار کرد: با توجه به وجود چندین تخلف دیگر از سوی این سازمان علاوه بر جمع‌آوری بیلبوردهای مربوطه، با پیگیری و هماهنگی اقدام به درج تذکر در پرونده نمودیم.

وی در ادامه از بررسی موضوع در کمیسیون امر به‌ معروف و نهی از منکر استان خبر داد و اظهار کرد: همچنین جهت جلوگیری از تکرار چنین موضوعاتی در جلسه‌ای با کمیسیون خدمات شهری موضوع بررسی خواهد شد.

لطفی در ادامه با اشاره به ادعای مدیرعامل سازمان میادین مبنی بر ارتباط این موضوع به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و لزوم پیگیری از طریق این اداره کل افزود: سازمان میادین در گذشته نیز با تبلیغ کالاهای خارجی در بیلبوردهای شهری تخلفاتی داشته است لذا جهت پیگیری و نظارت بر این‌گونه موارد در هفته جاری با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جلسه‌ای برگزار و نتیجه اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار