تابناک کهگیلویه وبویراحمد
نهادینه کردن فرهنگ پذیرش قصور می تواند یک تیر و دو نشان باشد یعنی هم جلوی مدیریت افراد ضعیف گرفته می شود و هم احساس رضایت را در میان مردم بالا می برد که مدیر کم کار نیست بلکه اشتباهی صورت گرفته است.
کد خبر: ۲۵۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 10 July 2016
امروزه در جوامع توسعه یافته چیزی که برای شهروندان و مسئولین مشخص و معلوم است، شناختن وظیفه هر کس برای خود است و در همین راستا هر شخصی در این جامعه با توجه به وظیفه ای که دارد ، کار خود را انجام می دهد و در صورت کم کاری یا اشتباه به فراخور تبعات ایجاد شده،عذرخواهی یا استعفا را برمی گزیند چیزی که در میان مسئولان ما بسیار نادر است.
هر چند اقدامات انجام شده برای رسیدن به مدیریت در میان مسئولان دست آن ها را برای عذرخواهی می بندد اما نهادینه کردن فرهنگ پذیرش قصور می تواند یک تیر و دو نشان باشد یعنی هم جلوی مدیریت افراد ضعیف گرفته می شود و هم احساس رضایت را در میان مردم بالا می برد که مدیر کم کار نیست بلکه اشتباهی صورت گرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،فرماندار بویراحمد در اقدامی جالب در موضوع مشکلات پیش آمده در سفرهای اخیر، در شهرستان بویراحمد بویژه یاسوج مرکز استان،ضمن توضیح دلایل مشکل که عمدتا از نظر وی کمبود اعتبارات بوده است ،خود هم از مردم عذرخواهی کرد تا امیدوار شویم شاید این فرهنگ در میان مسئولین و حتی مردم نهادینه شود.
نظری پس از پایان تعطیلات عید فطر که برخی ناهماهنگی ها و کمبود ها در آن مشهود و مورد انتقاداتی هم قرار گرفت در توضیحاتی در خصوص برخی نواقصات گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی نظارت کامل بر نحوه خدمات‌دهی به مسافران داشتند، خوشبختانه همکاری تمامی دستگاه‌ها رضایت‌بخش بود و به جهت نواقصات و پاره‌ای از مشکلات از تمامی شهروندان و مسافران و گردشگران عذرخواهی می‌کنم.

فرماندار بویراحمد در  صحبت هایش یکی از دلایل وضعیت بوجود آمده در سفرهای اخیر در یاسوج را عدم همخوانی زیرساخت‌ها با جمعیت کنونی و مسافرانی که به مرکز استان وارد می‌شوند، دانست و تقاضای ویژه دیدن در اختصاص اعتبارات این شهر در نگاه مسئولین خصوصا استاندار و رئیس سازمان برنامه ریزی را داشت.

نظری در بخش هایی از صحبت هایش از همکاری خوب و سازنده تمامی دستگاه‌ها در خدمات‌دهی به مسافران عید فطر تقدیر و تشکر کرد و گفت: همکاری نهادها و ادارات رضایت‌بخش بود و درب اکثر ادارات و سازمان‌ها و سالن‌های ورزشی به روی مسافران باز بود.


هرچند رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد از بکارگیری تمام تلاش خود و همکارانش برای رفع مشکلات گفت و بر این باور است که هیچ کوتاهی از طرف آن ها صورت نپذیرفته است اما در نهایت بیان کرد: به جهت نواقصات و پاره‌ای از مشکلات از تمامی شهروندان و مسافران و گردشگران عذرخواهی می‌کنم.
به هر جهت این عذرخواهی هرچند نصف و نیمه چیزی است که نیاز امروز جامعه امروزی ما است و با نهادینه شدن این فرهنگ می توان امید داشت که برخی بی سر و سامانی های استان که عمدتا از ضعف مدیران است ، به پایان رسیده و این استان به شدت محروم گام در راه توسعه پایدار بردارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
يعني مردم رو سركار گذاشتن ديگه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار