تابناک کهگیلویه وبویراحمد
عزیزی :با توجه به آمار بالای شرکت کننده در رشته علوم تجربی ، در آینده مشکلات بار ترافیکی برای داوطلبان و دانشگاهها ایجاد خواهد شد. ضمن اینکه این شرکت کنندگان باید درگیر شغل مناسب باشند.
کد خبر: ۲۵۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 12 July 2016
روند اجرایی کنکور سراسری با توزیع کارت های ورود به جلسه در سراسر کشور آغاز شده است و استان کهگیلویه وبویراحمد هم در تب و تاب برگزاری این ماراتون علمی بزرگ است.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام در گفتگویی با خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد به تشریح برخی جزئیات برگزاری کنکور در شهرستان چرام پرداخته است.
صدر الله عزیزی در خصوص جزئیات آماری کنکور امسال در شهرستان چرام گفت: امتحان ورودی دانشگاهها(کنکور) در 5 رشته و با تعداد 534 نفر داوطلب که 25 نفر از داوطلبان در رشته علوم ریاضی، 89 نفر در رشته علوم انسانی، 5 نفر در رشته هنر ،27 نفر داوطلب در رشته زبان خارجه و 389 نفر داوطلب در رشته علوم تجربی ،برگزار خواهد شد که بیشترین داوطلب را در رشته علوم تجربی داریم.
عزیزی در ادامه افزود:با توجه به آمار بالای شرکت کننده در رشته علوم تجربی ، در آینده مشکلات بار ترافیکی برای داوطلبان و دانشگاهها ایجاد خواهد شد. ضمن اینکه  این شرکت کنندگان باید درگیر شغل مناسب باشند.
وی همچنین اظهار داشت: امتحان ورودی دانشگاهها در روزهای پنج شنبه 95/4/24 و جمعه 95/4/25 طبق برنامه زمانبدی و در ساعتهای معین در دانشکده صنعت و معدن چرام باهمکاری ریاست محترم دانشکده صنعت و معدن برگزار خواهد شد که فضای برگزاری آن مناسب،مطلوب ومحیطی آرام میباشد.
عزیزی در ادامه افزود : درهمین رابطه روز دوشنبه 95/4/21 جلسه توجیهی برای عوامل اجرایی کنکور راس ساعت 9صبح در آموزش و پرورش چرام شهرستان برگزار گردید و موارد و نکات ضروری برای عوامل اجرایی تبیین و تشریح گردید و جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی کلیه عوامل اجرایی از حوزه ابتدایی و متوسطه اول انتخاب گردیده است.
وی گفت: همچنین جهت تامین امنیت و جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکلات احتمالی و حل این مشکلات جلسه شورای تامین نیز در تاریخ سه شنبه 95/4/22 در محل فرمانداری شهرستان چرام برگزار میگردد.
عزیزی در پایان ضمن آرزوی توفیق وقبولی برای کلیه داوطلبان اظهار داشت: کلیه تمهیدات و تدابیر لازم برای اجرای کنکور اندیشیده شده و داوطلبان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.
گزارش: حمید اکبری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار