هشدار شدید الحن رئیس کل دادگستری
از تاریخ امروز 22/4/95 به مدت یک ماه به این متخلفین فرصت داده می شود که نسبت به مجاز کردن انشعابات خود داوطلبانه اقدام کنند که در غیر اینصورت این خاطیان با عنوان تخریب گر شبکه انتقال معرفی و تا 10 سال زندانی برای آن ها حکم صادر خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 12 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،حجت الاسلام مزارعی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم با توجه به ارائه گزارش برخی مدیران در خصوص متخلفینی که بصورت غیر قانونی اقدام به کنده کاری ، احداث بنا می نمایند وهمچنین کسانی که دارای انشعابات غیر مجاز آب و برق و گاز و تلفن می باشند، گفت: از تاریخ امروز 22/4/95 به مدت یک ماه به این متخلفین فرصت داده می شود که نسبت به مجاز کردن انشعابات خود داوطلبانه اقدام کنند که در غیر اینصورت این خاطیان با عنوان تخریب گر شبکه انتقال معرفی و تا 10 سال زندانی برای آن ها حکم صادر خواهد شد.
رئیس دادگستری کل استان در ادامه صحبت هایش افزود : چگونه یک فرد به راحتی خیابان را بدون مجوز کنده کاری می کند یا بنایی را بدون مجوز احداث می کند و یا به راحتی به احداث باغ در حریم جاده می پردازد؟ مگر این استان بی صاحب است که هر کس هرکاری دلش می خواهد انجام می دهد؟
مزارعی در ادامه گفت: متاسفانه در این استان تعارف زیاد است و از اول جلوی تخلفات گرفته نمی شود فلان مورد آشنای نماینده یا مدیر و یا موارد دیگر است که از همین لحظه هشدار می دهیم که دستگاه قضائی استان در این خصوص هیچ گونه کم کاری را نمی پذیرد و از نطر ما متخلفان باید مجازات شوند و در این خصوص گاهی مواقع توجیهاتی می شود که مثلا فلان متخلف فقیر است! این توجیه پذیرفته نیست و از نظر ما با متخلف باید برخورد شود ضعیف و قوی هم ندارد متخلف متخلف است.
وی در ادامه از مدیران خواست که تعارف نکنند و افزود: اگر کسی ساختمانی را غیر قانونی ساخته است طبق قانون جدید باید بلادرنگ آن واحد تخریب شود و توجیهات فقیر و غنی و قوم و آشنا قابل قبول نیست و اگر مدیری دید نمی تواند چنین برخورد کند کنار برود ولی حاضر به گذشتن از کنار این تخلف نشود.
مزارعی گفت: در کشورهای جنگ زده هم اینگونه نیست که هر کس برای خودش اقدام به کنده کاری و ساخت و ساز غیر مجاز کند و لازم است دستگاه های خدمات رسان سریعا در این خصوص اقدام کنند و سعی کنند این پرونده ها را در این فرصت یک ماهه حل و فصل کنند که در غیر اینصورت و ارجاع به دستگاه قضایی همانند پرونده های قتل به فوریت و جدی در مرحله بررسی و صدور حکم قرار می گیرند و از آنجا که از نظر ما سوراخ کردن شبکه انتقال به عنوان تخریب شبکه محسوب می شود ، 10 سال زندانی برای آن حکم صادر می شود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
درود بر این رییس کل به خدا بی قانونی وپارتی بازی تمام این استان را مثل سرطان گرفته اگر فکری به حال ان نشود دود ان به چشم همه خواهد رفت .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار