با مخاطبان:
این صحبت غیر کارشناسی اولأ جای بسی تأمل دارد ، دومأ سخنی بسیار خطرناک و دارای تبعات منفی برای منطقه است، سومأ مورد قبول افکار عمومی و مسئولین کهگیلویه بزرگ و حتی استان نیست زیرا در سنوات گذشته ، استان ما ضربه این چنین سخنانی را خورده است.
کد خبر: ۲۵۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 13 July 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
بازهم اظهار نظرعجیبی دیگر از نماینده کهگیلویه بزرگ

انگار سریال اظهارات حاشیه ساز نماینده محترم کهگیلویه بزرگ عدل هاشمی پور پایانی ندارد و باید هر روز منتظر یک سخن عجیب از ایشان در رسانه ها باشیم و با این ادبیات نماینده محترم هم کم بیش خلق و خو بگیریم زیرا از روز شروع بکار مجلس تاکنون چندین اظهارنظرعجیب ایشان رسانه ای و برای افکار عمومی غیر قابل هضم بوده و قاطبه مردم انتظار اینجور نظریات را از ایشان نداشتند.
یک روز در اظهاراتی تعجب آور به گونه ای تلویحی رسانه های محلی استان را عامل تفرقه انگیزی در منطقه می داند که این اظهارات گلایه مندی اصحاب رسانه استان را بهمراه داشته یا در محفلی دیگر پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ بهبهان را پتروشیمی بهبهان معرفی می کند و بحث استخدام فرزندان لر را در آن پالایشگاه پیش می کشد که واکنش های زیادی از طرف رسانه های شهرستان بهبهان ایجاد شد و موجب اعتراض نماینده محترم مردم بهبهان واقع شد.درروز دیگر در اجتماع مردم در یک روز عید ، می گوئد عده ای نمی گذارند من کار کنم که این جمله خود در روز عید مسلمین باعث ایجاد یک جو روانی در منطقه شد.
و حال در جدیدترین اظهار نظر خود در حضور وزیر محترم صنعت،معدن وتجارت کشور می گوئد (( اگر رئیس جمهور یعنی حسن روحانی ۴۰بارهم به استان بیاید نمی تواند مشکل صنعت استان راحل کند)) که این صحبت غیر کارشناسی اولأ جای بسی تأمل دارد ، دومأ سخنی بسیار خطرناک و دارای تبعات منفی برای منطقه است، سومأ مورد قبول افکار عمومی و مسئولین کهگیلویه بزرگ و حتی استان نیست زیرا در سنوات گذشته ، استان ما ضربه این چنین سخنانی را خورده است.
عدل هاشمی پور با عنوان کردن عدم حل مشکلات استان توسط شخص ریاست محترم جمهور در صورتی که ۴۰بار هم به استان سفر کند ، شأن و مقام رئیس یکی از قوای۳گانه کشور را پائین آورده و از مقام عالی وزارت که منصوب شخص رئیس جمهور هست طلب یاری نموده که این درحالی است تمام دستورات و تصمیمات مهم و تاثیر گذار شخص وزیر می بایست در کابینه دولت و هیأت وزیران که شخص رئیس جمهور رئیس کابینه وزرا هست تصویب شود.
این چنین سخنان عدل هاشمی پور می تواند همانند سخنان جناب بزرگواری در سال۹۲ (مسئله چماق لری) برای منطقه دارای تبعات سنگینی باشد زیرا این سخن نماینده در عصر ارتباطات به گوش ریاست جمهور خواهد رسید و قاعدتأ در آستانه سفر ایشان به استان خاطرشان مکدر و با گشاده روی به استان نخواهد آمد.
بهرحال در ساختار حکومتی کشور وظایف رئیس جمهور به عنوان دومین شخص کشور مشخص و تعیین گردیده و باعنایت به داشتن وظایف اجرائی در کشور گره اکثر مشکلات و مصایب به دستان ایشان باز خواهد شد و تاکنون هم در تمامی دولت های بعد از انقلاب به این صورتی بوده است پس چطور نماینده کهگیلویه بزرگ می گوید دومین شخص کشور نمی تواند مشکلات استان را حل کند، آیا عدل هاشمی پور پیشگو هست یا در نظر دارد وجهه حسن روحانی را در نزد افکار عمومی خراب بکند و از همین آلان به مردم اعلام کند امیدی به سفر ریاست جمهور نداشته باشید و سفر مهم ایشان را کم اهمیت جلوه دهد؟ که می طلبد کارشناسان و مسئولین امر در استان این سخنان را بصورت دقیق مورد بررسی قرار داده تا هدف نماینده محترم برای همگان مشخص شود.
با این حال عدل هاشمی پور باید از آن سخن نادرست جناب بزرگواری که بعدأ خودشان به اشتباهشان هم پی برده بودند تجربه بزرگی کسب کرده و سخنانی بر زبان نیاورد که برای استان تبعاتی داشته باشد و از حق نمایندگی خود در تذکر، سوال از ریاست جمهور و وزرا رفتاری منطقی و عقلانی تر و سخنانی سنجیده تر داشته باشد و با اظهار نظرهای کارشناسانه و برابر شأن نمایندگی پیگیر مسائل کلان کشوری و حوزه انتخابیه خود باشد.

نویسنده:عماد عزیزیان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
رحمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
کسی به اطلاع رئیس جمهور نرساند
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
سلام اینکه هر سخنی باید کارشناسی شده باشد قابل قبول ومنطقی بوده اما قضاوت در مورد این اظهار نظر بدون اینکه سخن قبل وبعد این نظر را بدانیم مشکل است که منظور جناب هاشمی پور چه بوده با توجه به اینکه ایشان شخصی دارای تعامل با همه ی طیف ها بوده به نظر نمی آید که منظور بدی داشته ثانیا مگر رئیس جمهور محترم خدای نکرده مثل بعضی ها دایره ی
فکری محدود دارد که مثلا به خاطر این سخن به دل گرفته وبا روی خوش به استان نیاید
ثالثا باتوجه به تجربیات گذشته وعمق محرومیت استان زیاد سخن گزافی هم نیست .
کهگیلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
درود بر عدل هاشمی مدیر د مدبر و شجاع و نترس/کاملا درست می گوید /دراینسه سال که کاری نشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
واقعا عالی بودایشان هیچ کاری بلد نیست و نمیتونه انجام بده فقط هارت و پورت الکی میکنه! نماینده فقط تاجگردون بامنطق، اجتماعی و مردم دار
تیفونی د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
اگر رئیس جمهور نمیتواند چطور ایشون در زمان انتخابات وعده میداد چنین میکنم و چنان میکنم.نکنه عدل از رئیس جمهور توانایی بیشتری دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
آخی آخی چقدر ایگفتیم یه پیمونکاره ادبیاتش هم پیمونکاریه ولی کو گوش شنوا . آخ سی پتوول وبنزینل . آخ که هرچه ایگفتیم بردگپو نشونه نزیرنه کسی گوش نیگرو . آخ سی اونه که رای دان وه پتو وبنزین . آخ سی آمدم آمدم هاش . ایسه جمعش کنین.
سید حسین محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
با سلام خدمت نگارنده مطلب
من روز عید فطر زیر تریبون آقای هاشمی پور بودم...
شما مطلب رو درست نگرفتی آقای محترم..
آقای هاشمی فرمودند که عمق بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم این دیار آنقدر زیاد هست که با چندین بار سفر کردن مدیران رده بالای کشوری گره ای از مشکلات عظیم مردم این دیار رفع نمیشه...و در در پایان اعلام کردن که باید از حسادت و کینه ورزی دوری کنیم.....مثل نفری که در دیدار با وزیر صنعت و معدن در مرکز استان از گفتن اسم کهکیلویه ی بزرگ ناراحت شد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
با سلام
والله دونم عاقبتش نه وخيره
حالا هر كي سي خوش تفسير ايكنه اما مو دونم كه تا مردم منطقه درست تصميم نگيرن همي آسه و همي كاسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار