تابناک کهگیلویه وبویراحمد
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام : در این راستا غربالگری و جداسازی نوآموزان سالم و کسانی که نیاز به مراقبت بیشتر یا ویژه دارند ، انجام می گیرد.
کد خبر: ۲۵۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲ 13 July 2016
با توجه به روند اجرایی طرح سنجش سلامت در سراسر کشور ، آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد نیز در حال اجرای این طرح در بدو ورود دانش آموزان پایه اول ابتدایی به مدارس است.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام در گفتگویی با خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد به تشریح جزییاتی از این طرح و روند اجرائی آن در این شهرستان پرداخت.
صدرالله عزیزی گفت: در راستای طرح سنجش سلامت نو آموزان در ابتدای ورود به مدارس در سال تحصیلی 95/96 اجرای این طرح از 95/4/19لغایت 95/4/24 توسط کارشناسان خبره و متخصصین این طرح در شهرستان چرام اجرا می گردد.
عزیزی در ادامه افزود: در این راستا غربالگری و جداسازی نوآموزان سالم و کسانی که نیاز به مراقبت بیشتر یا ویژه دارند ، انجام می گیرد.
مدیریت آموزش و پرورش چرام با اشاره به اهمیت موضوع و لزوم دقت در سنجش کامل نوآموزان و شناسایی نوآموزان مشکل دار احتمالی بیان کرد: تمام تلاش و فعالیت مجریان امر بعمل آمده که در تاریخ های مشخص همکاران محترم علاوه بر ایجاد پایگاه های ثابت شهری با ایجاد پایگاه های ثابت در روستاهای بزرگ زمینه مناسبی جهت شرکت بهتر نوآموزان را فراهم نمودند که در این زمینه امکانات لازم جهت اجرای این طرح در مکان های اعلام شده به نحو مطلوب تهیه گردیده است.
عزیزی در ادامه افزود:این طرح حواس پنجگانه و همچنین قد و وزن نوآموزان راسنجش و اندازه گیری می کند و نوآموزانی که مشکل دارند جهت معاینه و مداوا به متخصصین مربوط ارجاع خواهند داد.
وی در پایان در خصوص برخی اشکالات اجرایی این طرح گفت : اگر طرح مذکور در چند مرحله و در محدوده زمانی بیشتری انجام گردد ، رضایت بیشتر مراجعه کنندگان را به همراه دارد.
لازم به توضیح است برخی از مراجعه کنندگان به این پایگاه های سنجش در گفتگو با خبرنگار تابناک از متمرکز و ثابت بودن عوامل و امکانات این طرح گلایه داشتند و اظهار داشتند: این موضوع باعث ایجاد مشکلات ایاب و ذهاب برای آنها میگردد.

گزارش:حمیداکبری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار