کد خبر: ۲۶۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 16 July 2016
به گزارش افکارنیوز، جدایی دو مهاجم بزرگ ذوب آهن در این فصل، باعث شد خیلی از کارشناسان نام تیم گل‌ محمدی را از بین مدعیان فصل بعد لیگ برتر خارج کنند. مسعود حسن ‌زاده نیم فصل اول لیگ چهاردهم، ستاره ذوب آهن بود و کاوه رضایی نیم فصل دوم در ترکیب تیم گل ‌محمدی درخشید. فصل پیش کاوه و حسن ‌زاده، هرکدام در مقطعی در ترکیب اصلی قرار گرفتند و نمایش زیاد موفقی نداشتند. حالا ذوب آهن، هر دوی آنها را از دست داده و به جای شان بنگتسون مهاجم ذخیره فصل قبل پرسپولیس را خریده است.
جالب اینکه آمار گلزنی بنگتسون در فصل گذشته، از هر دو مهاجم پر سر و صدا و گرانقیمت ذوب آهن بهتر بود و عملکرد موفق ‌تری نسبت به آنها داشت. مهاجم هندوراسی در لیگ پانزدهم فقط 5 بازی در ترکیب اصلی برانکو قرار گرفت و 14 بازی به عنوان مهاجم جانشین به زمین رفت. در 5 بازی که در ترکیب اصلی به میدان رفت، توانست 6 گل برای پرسپولیس بزند و در دربی تهران، به عنوان بازیکن ذخیره دروازه استقلال را باز کرد.
او فصل پیش هم از رضایی و هم از حسن ‌زاده، دقایق کمتری بازی کرد و با 7 گل، گل زده بیشتری از آنها داشت. کاوه و حسن ‌زاده به عنوان مهاجمان اصلی ذوب آهن، 6 گل زدند. شاید به همین دلیل هم گل‌محمدی ترجیح داد با حذف دستمزد میلیاردی آنها از تیم و گرفتن مبلغ رضایتنامه حسن ‌زاده، سراغ مهاجمی ارزان‌ تر و گلزن‌ تر برود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار