معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح و تکمیل مجتمع ورزشی سرآبتاوه گفت: تکمیل مجتمع ورزشی سرآبتاوه نیازمند 700 میلیون تومان اعتبار است.
کد خبر: ۲۶۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 18 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد حکمتی‌اصل صبح امروز در بازدید از مجتمع ورزشی سرآبتاوه اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره‌کل به منظور افرایش فضای ورزشی در این استان اقدامات خوبی انجام داده است، همچنین سعی شده است تا در محروم‌ترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد امکانات ورزشی برای جوانان ایجاد شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد توانسته‌اند در سطح بین‌المللی و ملی بدرخشند و مقام‌هایی را کسب کنند.
حکمتی‌اصل در بازدید از مجتمع ورزشی سرآبتاوه عنوان کرد: این مجتمع ورزشی نیازمند اعتبارات لازم است و این پروژه با 700 میلیون تومان اعتبار تکمیل و افتتاح خواهد شد.
وی مساحت این پروژه را 35 هزار متر‌مربع عنوان کرد و گفت: این مجتمع ورزشی با اعتبار هزینه شده 800 میلیون تومان در سال 1392 تأسیس شده و دارای امکاناتی نظیر زمین فوتبال، رختکن و سرویس‌های بهداشتی است.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات این پروژه ورزشی خاطرنشان کرد: نبود جاده دسترسی از مهم‌ترین موانع تکمیل این مجتمع است که برای تکمیل این مجتمع نیازمند حمایت مسؤولان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار