رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: ورود ائمه جمعه به بحث زکات یک تکلیف است و باید از بیشترین امکانات برای توسعه زکات در استان استفاده شود.
کد خبر: ۲۶۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 18 July 2016
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حجت‌الاسلام صفدر پناهی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه نهادهای وابسته به مقام معظم رهبری از یک خانواده اند، گفت: خدمت در کمیته امداد خدمت به محرومترین قشر جامعه و افتخار بزرگی است و تعامل خوبی بین این نهاد و ائمه جمعه وجود دارد.
حجه الاسلام صفدر پناهی به حل مشکلات مردم با همفکری و تعامل اشاره و بیان کرد: وظیفه ائمه جمعه رصد کارهای فرهنگی است و کمیته امداد می تواند از توانمندی فرهنگی ائمه جمعه بهره ببرد.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان ورود ائمه جمعه به بحث زکات را یک تکلیف دانست و نسبت به مصرف و هزینه کرد زکات در جایگاه خود تأکید کرد و از اقدامات کمیته امداد برای رفع مشکلات نیازمندان تقدیر نمود.
ورود ائمه جمعه به بحث زکات یک تکلیف است
مدیرکل کمیته امداد استان در این دیدار با بیان اینکه این نهاد خدمات گسترده ای را به جامعه هدف خود ارائه می دهد، گفت: یکی از نکات مورد توجه در کمیته امداد، تکیه گاه و جایگاه مردمی امداد است و ما تلاش می کنیم که برای استفاده بهتر از این ظرفیت ارتباط خود را با مردم بیشتر کنیم.
فرید محبی به نیازهای متنوع و پیچیده مددجویان اشاره کرد و افزود: امکانات ما جوابگوی خیلی از مشکلات و نیازمندی های مددجویان نیست.
وی تقویت ارتباط روحانیت و ائمه جماعات با کمیته امداد را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: روحانیون می‌توانند نقش بسزایی در راستای کاهش مشکلات خانواده‌های نیازمندان با بازگو کردن اهمیت کمک‌رسانی به این خانواده‌ها داشته باشند.
محبی فرهنگ سازی سنت های حسنه اسلامی را از محوری ترین کارهای این نهاد برشمرد و خواستار همکاری و حمایت بیشتر ائمه جمعه در این راستا شد و اظهار کرد: روحانیون می‌توانند با اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها کمیته امداد را در انجام وظایفی که بر عهده دارد، یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار