کارشناس ارشد سازمان غذا و دارو گفت: تمامی چای های وارداتی، در کشور مبدا، از مزرعه تا کارخانه مورد تحت نظارت های دقیق و ظریف کارشناسان سازمان غذا و دارو قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۶۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴ 20 July 2016
به گزارش قدس آنلاین، مهندس علیرضا باقرعبیری در مورد چای و مصرف این فرآورده غذایی، گفت: تمامی چای های سیاه وارداتی در داخل کشور از لحاظ اندازه گیری سموم و فلزات سنگین که مطابق مقررات ملی ایران بوده مورد آزمایش قرار گرفته و بعد از آزمایشات مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: تمامی چای های وارداتی، در کشور مبدا، از مزرعه تا کارخانه مورد تحت نظارت های دقیق و ظریف کارشناسان سازمان غذا و دارو قرار گرفته و در صورت تایید شرایط فنی و بهداشتی مجوزهای لازم برای آنها صادر می گردد.
کارشناس ارشد چای اداره نظارت و ارزیابی بر محصولات غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه مصرف کنندگان از طریق استعلام از سازمان غذا و دارو می توانند نسبت به صحت پروانه ساخت این قبیل محصولات مطلع شوند، گفت: به دلیل عدم نگهداری و بسته بندی در شرایط مناسب هرگز چای هایی که به صورت فله به فروش می رسند مورد استفاده قرار نگیرند.
وی توصیه کرد: مردم از چای های که بر روی بسته بندی آنها شماره پروانه ساخت و لوگوی سازمان غذا و دارو درج شده است، مصرف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار