در آستانه سفر رئیس جمهور به استان:
دکتر خادمی: آن گونه که شایسته بوده به استان ما توجه نشده است و مشکلات کهگیلویه وبویراحمد که ریشه تاریخی دارد از سایر استان های کشور بیشتر خود نمائی می کند.
کد خبر: ۲۶۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 20 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در حالی که برخی سایت های خبری استان تاریخ 20 مرداد را به عنوان روز سفر رئیس جمهور به استان اعلام کرده اند ، استاندار در جلسه هماهنگی این سفر از آمادگی کامل مردمی برای استقبال از رئیس جمهور خبر داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم فهیم و مطالبه گر این استان با عزمی راسخ از رئیس جمهوری و هیات دولت استقبال می کنند.
دکترسید موسی خادمی در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان، افزود: بدون شک سفر مقام های ارشد کشور برای کهگیلویه وبویراحمد، منشا خیر و برکت و توسعه خواهد شد.
استاندار، عقب افتادگی ها و مشکلات استان را زیاد عنوان کرد و اظهار داشت: آن گونه که شایسته بوده به استان ما توجه نشده است و مشکلات کهگیلویه وبویراحمد که ریشه تاریخی دارد از سایر استان های کشور بیشتر خود نمائی می کند.
خادمی ابراز داشت: مردم فهیم این استان شایسته خدمت بیشتری هستند و به طور قطع اگر دولت کاری را برای کهگیلویه وبویراحمد انجام بدهد، که قطعا انجام خواهد داد، مردم این خدمت را به یاد خواهند سپرد.
خادمی تصریح کرد: در جلسات انجام گرفته با وزیران یا در نهاد ریاست جمهوری در تهران، سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید کمک به کهگیلویه وبویراحمد است تا این استان در مسیر توسعه قرار بگیرد و حرکت رو به جلوی خودش را آغاز کند و این مسئله در نگاه دولت به صورت ویژه است.
استاندار با بیان اینکه، برنامه های سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان در سه مرحله پیش از سفر، روز سفر و بعد از سفر طراحی و تدوین شده است، افزود: موضوع اول، مشکلات و مطالبات طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی است که که جمع بندی نهائی شد و آماده تصمیم نهائی در روز سفر است.
خادمی، برنامه های استقبال، برگزاری جلسات در روز سفر را مهمترین پروسه سفر دانست و افزود: در این روز همه باید مسئولانه رفتار کنند و چهره استان را به صورت خوب و واقعی به نمایش بگذارند و به طور منطقی و علمی مسائل، مشکلات خود را مطرح، مطالبه وپیگیری کنند.
استاندار، سومین مرحله از سفر را نامه ها و در خواست های مردمی از طریق شبکه سامد، بیان کرد و گفت: این درخواست ها باید از طریق این شبکه بعد از سفر پیگیری شود.
خادمی یادآور شد: استان در عین محرومیت و مشکلات فراوانی که دارد، مردم آن با استعداد، آگاه، مهمان نواز و مطالبه گر هستند و مطالبات خود را به صورت منطقی و عقلانی پیگیری و مسئولین هم صادقانه، شفاف و با جدیت مسائل و خواسته های مردم را مطرح و دنبال خواهند کرد.
استاندار با بیان اینکه، تاریخ مشخصی برای سفر اعلام نشده و هنوز به طور دقیق مشخص نیست، تصریح کرد: با این حال، تمام شرایط از همه لحاظ برای سفر دکتر روحانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد فراهم است و این استان در آمادگی کامل بسر می برد.
خادمی با بیان اینکه، مردم کهگیلویه وبویراحمد و مسئولین در همه عرصه ها وهمیشه نشان داده اند که هرجا که لازم باشد به نحوه شایسته و مطلوبی حضور داشته اند و پای کارند، تاکید کرد: باید با یک تلاش همگانی، استقبالی خوب و شایسته از رئیس جمهور و هیات دولت به استان رقم زده شود، بطوریکه عابرومندانه و در خور شان مردم فیهم این استان باشد.
1395/4/30 چهارشنبه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار