کد خبر: ۲۶۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 20 July 2016
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، بر اساس این گزارش مسئولان این دانشگاه تعداد دیگری از نیروهای شرکتی که در دانشگاه مشغول به کار بودند را اخراج و نیروهای سفارش شده و نورچشمی را در این دانشگاه ابقا کرده اند.

برخی نیروهای به کارگماشته شده در این دانشگاه که براساس جناح بازی و سیاسی بازی به جایگاه مدیریتی دست یافته اند برای انصراف و آزار و اذیت نیروهای غیرهمسوی مشغول به کار در دانشگاه ، آنها را که در سمت های مختلف مانند نیروی حراست فعالیت دارند را به آبیاری چمن و کار در سلف سرویس دانشگاه مجبور می کنند.

اخراج نیروهای با سابقه و بکارگیری نیروها از یک طایفه خاص همواره در این دانشگاه در یاسوج جنجال های زیادی را به خود به همراه داشته است و سکوت دستگاه های نظارتی در قبال این موضوع تاکنون در هاله ای از ابهام مانده است.

تا قبل از رسانه ای شدن موضوع اخراج کارکنان و نیروها در این دانشگاه ، ابتدا نیروها به صورت شرکتی وارد دانشگاه می شدند و به تدریج و براساس سفارش های انجام شده به صورت پیمانی و رسمی در دانشگاه مشغول به کار می شدند.

براساس این گزارش برخی از نیروهای اخراج شده عنوان می کنند در تماس با رئیس دانشگاه دلیل برکناری خود را جویا شده ایم که وی در پاسخ دلیل این امر را عدم اعلام نیاز مدیران مربوطه عنوان کرد و با پیگیری های انجام شده مشخص شد که چنین فرایندی در دانشگاه طی نشده است.

نیروهای شرکتی اخراج شده در این دانشگاه یاسوج که تاکنون به دستگاه های اجرایی و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز مراجعه کرده اند ابراز داشتند: چرا هیچ مسئول و قانونی از حق و حقوق نیروهای شرکتی دفاع نمی کند.

افراد برکنار شده از بی عدالتی گسترده در این دانشگاه به شدت گلایه کردند و طایفه بازی، سیاسی بازی و باندگرایی را عامل بیکاری خود می دانند.

با سکوت دستگاه های نظارتی و اخراج های دنباله دار باید دید نیرهای برکنار شده کی فریاد رسی پیدا خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار