کد خبر: ۲۶۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 21 July 2016
بامداد نهم اردیبهشت سال گذشته، مأموران پاسگاه انتظامی فردوسی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، از وقوع نزاع مسلحانه خونینی خبر دادند که طی آن، جوان 25ساله ای به نام مرتضی به قتل رسید و 4تن دیگر نیز مجروح شده بودند.

با حضور شبانه قاضی سیدجواد حسینی و کارآگاهان اداره جنایی در بیمارستان طالقانی مشهد، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد افرادی با کلاشینکف و سلاح شکاری به سوی چند نفر که مقابل یک باغ در نزدیکی روستای زاک جمع شده بودند، شلیک کرده اند که در نتیجه 4تن مصدوم شده و یک نفر از آنان به قتل رسیده است.

با انجام تحقیقات مقدماتی و دستگیری چند متهم، کارآگاهان به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد، دو جوان به نام های حسین و مرتضی مالکی در شلیک های رگباری نقش دارند، بنابراین به دستور قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دو متهم مذکور تحت تعقیب قرار گرفتند، اما بررسی های پلیسی بیانگر آن بود که متهمان یاد شده به مکان نامعلومی گریخته اند.
در شناسایی این دو قاتل به پلیس کمک کنید
در همین حال، قاضی ویژه قتل عمد با صدور دستور درج بدون پوشش تصویر متهمان در رسانه ها، از شهروندان خواست چنانچه از مخفیگاه عاملان جنایت مسلحانه، اطلاعی دارند، با تلفن 2183700 پلیس آگاهی تماس بگیرند./رکنا

سجادپور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار