مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات گازرسانی به ۵۱ روستای این استان آماده بهره‌بردرای در سفر هیئت دولت است.
کد خبر: ۲۶۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 21 July 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، هوشنگ صیدالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات گازرسانی به 51 روستای کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده به اتمام رسیده و برای افتتاح در سفر هیئت دولت به استان آماده می‌شود.

وی افزو: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، تعداد روستاهای گازرسانی شده استان به 569 مورد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر 12 پروژه فعال گازرسانی در این استان وجود دارد تصریح کرد: فاز اول پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک از مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

صیدالی با اشراه به اینکه روستاهای دیگری نیز در استان وجود دارد که در حال حاضر طراحی عملیات گازرسانی به آنها در حال انجام است عنوان کرد: روستای چشمه‌چنار در مرحله آگاهی بوده و در مورد روستاهای تنگ سرخ و گنجگون برنامه‌ریزی شده که در صورت پیگیری نماینده بویراحمد و دنا و همکاری وزیر نفت عملیات گازرسانی به آنها انجام شود.

وی با بیان اینکه امکان گازرسانی به تعدادی از روستاهای استان به سبب عدم برخوردای از جاده مناسب وجود ندارد گفت: حدود 17 روستای منطقه زیلایی از جمله این موارد است که عملا امکان گازرسانی به آنها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تردد ماشین آلات سنگین در جاده‌های این روستاها امکان‌پذیر نبوده و امکان اجرای خط لوله گاز نیز وجود ندارد اظهار کرد: بررسی و مطالعه می‌کنیم تا از روش‌هایی مثل طرح انرژی خورشیدی به این روستاها خدمات‌دهی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار