با وجود تمام تنگناها و مشکلات مالی دولت عزم جدی دارد تا از تولید دفاع کرده و از خدشه وارد شدن به روند سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید جلوگیری کند.
کد خبر: ۲۶۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 23 July 2016
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مدیری در استان حق ندارد به دلیل بدهی و معوقات بانکی واحدهای فعال تولیدی نسبت به قطع آب، برق ،گاز و تلفن و ضبط اموال اقدام کند.

مجید محنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با وجود تمام تنگناها و مشکلات مالی دولت عزم جدی دارد تا از تولید دفاع کرده و از خدشه وارد شدن به روند سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید جلوگیری کند.

وی بیان کرد: در شرایط موجود مدیران باید با درک شرایط اقتصادی فعلی با همه توان به رفع موانع کمک کنند نه اینکه موجب نارضایتی شوند.

محنایی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی در صورت بروز مشکل با هر واحدی باید به سرعت با تشکیل جلسه فوق‌العاده در معاونت اقتصادی استانداری با کمترین تنش مشکلات و موانع را بر طرف کنند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل کار‌گروه ستاد تسهیل در مرکز استان تأکید کرد: هیچ مدیری در استان حق ندارد به دلیل بدهی و معوقات بانکی واحدهای فعال تولیدی نسبت به قطع آب، برق ،گاز و تلفن و ضبط اموال اقدام کند.

محنایی در پایان تصریح کرد: هر تصمیمی بدون نظر و تصویب کارگروه رفع موانع تولید غیر قابل اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار