کد خبر: ۲۶۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 23 July 2016
دومین طرح از مجموع 29 پروژه ورزشی در شهرستان های بویراحمد ودنا از محل اعتبارات نفت روز شنبه با حضور نماینده این شهرستان ها در مجلس و برخی مسئولان اجرایی استانی و محلی در روستای منصورخانی کاکان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در آیین افتتاح این طرح به خبرنگار ایرنا مجموع اعتبارات اختصاصی برای این 29 طرح ورزشی را افزون بر 140میلیارد ریال اعلام کرد.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه عملیات اجرایی بخش عمده ای از این پروژه ها از سال گذشته آغاز شده است، گفت: تمامی این طرح ها با میانگین پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد در سال جاری به اتمام می رسند.
وی با تاکید بر اینکه بیش از 80 درصد این پروژه ها در سطح روستاها و مناطق محروم شهرستان های بویراحمد و دنا اغاز شده است، افزود: به طور میانگین هر هفته یک مورد از این طرح ها مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
زارعی مجموع اعتبار هزینه شده برای زمین چمن مصنوعی روستای منصورخانی کاکان بویراحمد را افزون بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد.
روستای منصورخانی کاکان با جمعیتی حدود 600 نفر در 35 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
زارعی اظهار کرد: علاوه بر طرح زمین چمن مصنوعی پروژه مجتمع ورزشی کاکان نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 70درصد و با زیربنای حدود یک هزار و 400 متر در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
وی میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح را تاکنون افزون بر 6 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای تکمیل این مجتمع چند منظوره نیز اعتباری حدود 12 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا از ساخت یک اردوگاه ورزشی، فرهنگی و گردشگری در کاکان بویراحمد با توجه به شرایط خاص اقلیمی و توریستی این منطقه خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار