تابناک کهگیلویه وبویراحمد
دموری نژاد:در بحث انتخاب و انتصابات بر اساس قانون و شایستگی اقدام خواهد شد و تدریس برای مدیران شش ساعت بدون ایجاد حق التدریس و 18 ساعت برای معاونین دبیر در صورت کمبود نیرو خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷ 23 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،با نزدیک شدن به اواسط فصل تابستان ، ادارات آموزش و پرورش کم کم آماده محیاسازی شرایط ورود به سال تحصیلی جدید می شوند.شاید رسانه ها چندان به این موضوعات توجه نکنند اماسازماندهی نیروهای آموزش و پرورش دارای مشکلات خاصی است.
با توجه به گستردگی حوزه کاری آموزش و پرورش از مناطق شهری با مشکلات خاص تا روستاهایی که گاها به علت تعداد کم دانش آموز ، مدارسشان منحل می شوند و آموزش و پرورش باید برای این دانش آموزان چاره اندیشی کند، برنامه ریزی را برای مسئولان سخت و تصمیم گیری را مشکل می کند.
در همین رابطه برخی از تصمیمات مدیریت آموزش و پرورش بهمئی برای سال تحصیلی جدید اعلام شد.
دموری نژاد گفت:برای آغاز سال تحصیلی جدید تعریف کلاس جدید ممنوع خواهد بود.
تصمیمات آموزش و پرورش بهمئی برای سازماندهی در سال جدید
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئي در جلسه الزامات و قوانین سازماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید گفت:صدور ابلاغ موظف برای وضعیت و ایجاد حقوق دروس تخصصی بر اساس بیشترین ساعت تدریس خواهد بود و از استمرار و بکارگیری نیروهای در حال بازنشستگی برای تدریس جلوگیری خواهد شد و تنها در رشته های که کمبود نیرو و ازدیاد ساعت داریم طبق قوانین استفاده خواهیم کرد.
دموری نژاد افزود :در بحث انتخاب و انتصابات بر اساس قانون و شایستگی اقدام خواهد شد و تدریس برای مدیران شش ساعت بدون ایجاد حق التدریس و 18 ساعت برای معاونین دبیر در صورت کمبود نیرو خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار