تاجگردون ابراز کرد: جلوگیری از بی انضباطی پولی مالی دولت، تلاش برای خروج از رکود و آسیب دیدگی اقشار کم درآمدها از اولویت های دولت یازدهم است.
کد خبر: ۲۶۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸ 23 July 2016
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وابستگی اقتصاد ایران به نفت بیش از 35 درصد نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا، غلام رضا تاجگردون روز شنبه در جلسه برنامه ریزی چهارساله شهرستان گچساران (با محوریت اصناف) ، بدون اشاره به آماری افزود: وصول مالیات در این دوره زمانی نسبت به گذشته افزایش داشته است.
وی خواستار تلاش همه جانبه متولیان امر برای اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی شد و گفت: کاهش میزان وابستگی به اقتصاد تک محصولی نفت از مهم ترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
تاجگردون ابراز کرد: جلوگیری از بی انضباطی پولی مالی دولت، تلاش برای خروج از رکود و آسیب دیدگی اقشار کم درآمدها از اولویت های دولت یازدهم است.
وی تصریح کرد: با توجه به وابستگی اقتصاد کشور به نفت، کمترین تنزل در قیمت این محصول اقتصاد را آسیب پذیر می کند.
تاجگردون بر همدلی دولت و مجلس برای حمایت از تولید ملی و رونق کسب و کار تاکید کرد و گفت: امید است با ادامه روند کنونی بتوان شاهد خودکفایی ملی و توسعه روز افزون کشور باشیم.
وی تصریح کرد: اصناف با عرضه تولیدات داخلی در بازار نقش تعیین کننده ای در رونق اقتصاد کشور دارد.
تاجگردون به لزوم جلب رضایت مردمی از سوی اصناف اشاره کرد و افزود: اصناف باید با عرضه کالای تولید داخل، فضای عرضه و تقاضای بازار را متعادل و بازار را در فضایی امن و آرام به جلو حرکت دهند.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: متولیان امر برای ساماندهی مشکلات اصناف شهرستان گچساران به عنوان یک اولویت کاری خود تلاش کنند.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گچساران نیز در این جلسه گفت: یش از چهار هزار و 800 واحد صنفی دارای پروانه کسب در گچساران وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار