با حضور تاجگردون مطرح شد:
تاج‌گردون ارزان بودن محصولات عرضه شده در این مجتمع را از جمله مزایای آن دانست و گفت: با احداث چنین مجموعه‌های ایجاد اشتغال و کاهش قیمت‌ها ملموس خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 24 July 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این مجموعه زیربنایی افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ متر دارد و در سه طبقه در راستای رفاه حال شهروندان ساخته شده است.

وی افزود: این پروژه بزرگ در نهایت ۳۵۰ نفر اشتغال‌زایی دارد اما این مجتمع رفاهی تجاری با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال افزون بر ۶۰ نفر را مشغول به کار کرده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مجموعه زیربنایی افزون بر ۲ هزار و ۸۰۰ متر دارد و در سه طبقه در راستای رفاه حال شهروندان ساخته شده است.

تاج‌گردون ارزان بودن محصولات عرضه شده در این مجتمع را از جمله مزایای آن دانست و گفت: با احداث چنین مجموعه‌های ایجاد اشتغال و کاهش قیمت‌ها ملموس خواهد بود.
غلامرضا تاج‌گردون شنبه شب در مراسم افتتاح مجتمع چندمنظوره رفاهی، تفریحی و تجاری گچساران به موضوع پتروشیمی گچساران هم اشاره کرد و گفت: پتروشیمی گچساران افزون بر دوهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته و از سال ۸۴ تاکنون نیز مراحل ساخت آن در دست اجرا است.
تاجگردون در ادامه افزود:ساخت کامل پتروشیمی گچساران افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

وی با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سپهدارعلیزاده عنوان کرد: دولت به تنهایی قادر به تولید اشتغال و افزایش رفاه جامعه نیست و بخش خصوصی می‌تواند گامی مهم در این راستا باشد.
تشکر از سرمایه گذار بخش خصوصی مجتمع تفریحی تجاری

فرماندار گچساران گفت: مجتمع تفریحی، تجاری و رفاهی چندمنظوره گچساران ۷۰ شغل ایجاد کرده است.

عبدالرحیم رحیمی شنبه شب در مراسم افتتاح نخستین مجتمع تفریحی، رفاهی و تجاری گچساران اظهار کرد: احداث این مجتمع تجاری، تفریحی و رفاهی گامی مهم در راستای افزایش رفاه شهروندان و ایجاد اشتغال بوده که در این خصوص حمایت از بخش خصوصی باید مورد تأکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی گچساران با پیگیری ۱۰ ساله تنها ۳۸۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند، افزود: اشتغال مستقیم در پتروشیمی نیز تابع قوانین اداره کار و تأمین اجتماعی است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: در کنار پتروشیمی گچساران با اعتبارات چند هزار میلیاردی این مجتمع تفریحی، تجاری و رفاهی با سرمایه ۱۰ میلیارد تومانی ۷۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

رحیمی با تشکر از سپهدار علیزاده که سرمایه خود را برای اشتغال فرزندان شهرش هزینه کرده است خاطرنشان کرد: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها همچنین جلوگیری از سوء‌استفاده برخی سودجویان احداث چنین مجتمع‌های در دستور کار قرار می‌گیرد.

گزارش و عکس:سمیرا نصاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار