کد خبر: ۲۶۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 24 July 2016
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت گچساران گفت: هواداران متعصب پایم را به فوتبال گچساران باز کرد.

داریوش یزدی اظهار کرد: فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران دارای استعدادهای سرشاری است و برای اعتلا و سربلندی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تمام توان خود را به کار می‌گیرم.

یزدی به اردوی تدارکاتی تهران اشاره کرد و افزود: در این اردوی ۱۰ روزه که با حضور ۲۵ نفر در حال انجام است، بازیکنان تیم روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر آمادگی جسمانی، روانی و فنی را اجرا می‌کنند، همچنین درصدد هستیم تا طی این اردو، یک یا دو بازی تدارکاتی را نیز برگزار کنیم.

سرمربی جدید تیم نفت گچساران در ادامه با بیان اینکه اسکلت تیم سال گذشته حفظ شده است، افزود: پس از پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم در فصل گذشته، چند بازیکن از این تیم جدا شدند و نیاز بود تا برای تقویت تیم و حضور مقتدرانه در فصل آتی چند بازیکن را به خدمت بگیریم که با دعوت از عده‌ای بازیکن که هم اینک در اردوی تدارکاتی تهران حضور دارند، در صدد هستیم تا با ارزیابی آنان، با یک تیم منسجم و قوی، مهیای حضور در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور شویم.

وی در خصوص کادر فنی این تیم در فصل جاری نیز اظهار داشت: افشین کمایی به عنوان مربی و فرزاد نیک‌اندیش به عنوان مربی دروازه‌بانان در کادر فعلی خواهند بود و طی روزهای آینده نیز حداقل ۲ نفر دیگر به این جمع افزوده می‌شوند.

یزدی در پاسخ به این سؤال که علی‌رغم وجود پیشنهاد از چند تیم از جمله لیگ یک، سرانجام نفت گچساران را انتخاب کردید، اظهار داشت: گچساران دارای استعدادهای خوب، منابع متعدد و همچنین مدیریت منسجم و قوی است و اتحادی که در بین این مجموعه وجود دارد، موجب شد تا این تیم را برای ادامه همکاری انتخاب کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران به هواداران متعصب تیم فوتبال نفت گچساران به عنوان یار دوازدهم اشاره کرد و افزود: هواداران تیم نفت گچساران طی سال‌های اخیر و در شرایط سخت و حساس یاریگر این تیم بوده‌اند و با حمایت‌ها و تشویق‌های بی‌شائبه خود، تیم‌های حریف را به ستوه آورده‌اند.

یزدی خاطرنشان کرد: مطمئناً در سال جاری نیز همچون گذشته، تیم محبوب خود را پشتیبانی خواهند داد و امیدواریم بازیکنان تیم نیز با ارائه بازی‌های مطلوب و تماشاگر پسند، برای رضایتمندی آنان گام بردارند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار