در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد بیان شد
اداره کل راه و شهرسازی اگر اعتبار لازم را هم ندارد بهتر است که از امکانات دستگاههای مهندسی خودشان کارهای نیمه تمام را تکمیل نمایند و بطور قطع یقین همین الان هم مشغول به کار هستند،همانند جاده المور-الگن- لنده که خود اداره راه و شهرسازی لنده به صورت امانی مشغول به کار هست.
کد خبر: ۲۶۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 July 2016
از آنجا که جاده چرام به دهدشت مدت زیادی است که جهت تعریض و چهار بانده شدن شروع به کار کرده و در همان مراحل اولیه ، کار متوقف شد سایت تابناک کهگیلویه وبویراحمد از مسئولین شهرستانی و استانی اداره کل راه و شهرسازی پیگیر موضوع شد که تنها پاسخی که از این مسئولین شنید یک موضوع بود و آن هم نبود منابع مالی !
حال خبرنگار ما از نماینده کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده پیگیر این موضوع شد که وی هم راه و چاره های موجود را بیان کرد.
سئوال آقای هاشمی باتوجه به اینکه جاده چرام دهدشت به حال خود رها شده و ترس از آن داریم که سرنوشت آن همانند جاده سوق باشد، و هربار که از مدیر کل راه و شهر سازی درمورد عدم تکمیل آن پرسیده ایم ، درپاسخ اظهار داشتند که: بودجه ماده 180 تاکنون به دست ما نرسیده، شما برای تکمیل و اتمام جاده چرام- دهدشت چه برنامه ای در دست اقدام دارید؟؟
ایشان در پاسخ اظهار داشتند که بنده با مدیر کل راه و شهرسازی دراین مورد رایزنی و مشورت داشتم، و اداره کل راه و شهرسازی اگر اعتبار لازم را هم ندارد بهتر است که از امکانات دستگاههای مهندسی خودشان کارهای نیمه تمام را تکمیل نمایند و بطور قطع یقین همین الان هم مشغول به کار هستند،همانند جاده المور-الگن- لنده که خود اداره راه و شهرسازی لنده به صورت امانی مشغول به کار هست.
وی عنوان کرد که همچنین قسمتی از جاده طسوج راخود اداره راه و شهرسازی، ساخت و ساز آن را بر عهده گرفته اند و ادامه جاده طسوج را هم بنیاد مسکن پیگیری خواهد کرد.
راهکار عدل هاشمی برای اتمام جاده چرام به دهدشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار