تابناک کهگیلویه وبویراحمد
برخی از سر بی‌اطلاعی حرفی را در جامعه منتشر می‌کنند و عده‌ای بی‌اطلاع‌تر از خودشان نیز خوشحال هستند که چه حرف‌هایی خوبی زده شده است.
کد خبر: ۲۶۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 24 July 2016
این روز ها در استان برخی رسانه ها نسبت به مدیران انتقاداتی مطرح می کنند و برخی مدیران هم گلایه وشکایت از دست برخی رسانه ها!
آنچه که در این زمینه مشهود است هم برخی ضعف ها در میان مدیران است و هم برخی جوسازی های رسانه ای تا جایی که یکی از مدیرانی که در جلسه شورای حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در هفته گذشته نسبت به رسانه ها معترض بود مدیر کل بحران استان بود البته وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه رسانه ها وظیفه دارند اطلاع رسانی کنند و نقد هم بر مدیران داشته باشند گفت: من از انتقاد استقبال می کنم اما موضوع برخی رسانه هاست که با گذاشتن کامنت های توهین آمیز همه چیز را زیر سئوال می برند .
در اینکه وضعیت فضای رسانه ای استان نیاز به همدلی به جای تقابل و توهین دارد شکی نیست اما مدیران هم باید حوصله بیشتری از خود نشان دهند وسعی کنند از نقد های رسانه ها نهایت استفاده را برده و در هبود کیفیت مدیریت خود استفاده کنند.
اما از طرف دیگر گویا استاندار هم از وضعیت حاکم بر رسانه ها چندان راضی نیست و نسبت به نوع برخورد ها و انتقادات از مدیران ناراضی است.
به گفته سید موسی خادمی در استان باید به دنبال ایجاد فرصت‌ها باشیم  نه اینکه نداشته‌ها را برجسته کنیم.

وی با انتقاد شدید از برخی رسانه‌ها و کسانی که اطلاعات لازم در حوزه‌های مختلف را ندارند، گفت: چرا باید در موضوعی که اشراف نداریم اظهار نظر کنیم.
 در این خصوص نوشت:استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از اینکه برخی در این استان فضایی فکر می‌کنند، خاطرنشان کرد: مطالبه‌گر بودن با فضایی فکر کردن تفاوت دارد، لذا به مطالبه‌گران جایزه می‌دهند نه به افرادی که در حال ناامید کردن مردم هستند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با بیان مثالی از سیاه‌نمایی‌ها در استان، تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ یک ریال هم در کشور امسال توزیع نشد اما عده‌ای در استان ما به دنبال این هستند که گناه آن را با برخی اخبار غیرموثق و نادرست گردن مدیران بیاندازند.

خادمی افزود: عده‌ای سعی می‌کنند چنین مواردی را دستاویز خود قرار داده و مدیران را ضعیف جلوه داده که این کار جزء عادت‌های بد ما در استان است.

وی با بیان اینکه احساس می‌شود در استان هیچ اعتقادی به تشویق نیست و علاقه‌ای هم به تشویق دیگران نداریم، افزود: تنها به دنبال تنبیه می‌گردیم، لذا بدترین گناه در جامعه این است که افراد تحت پوشش و یا به عبارتی مردم را ناامید کنیم.

خادمی با بیان اینکه در فضای عمومی غلط است که مدیران را ضعیف، بیکار و مسؤولیت‌ناپذیر جلوه دهیم، گفت: گیریم که ریشه ۱۰۰ نفر را بزنیم با بعدی‎‌ها چیکار خواهید کرد.

وی افزود: برخی از سر بی‌اطلاعی حرفی را در جامعه منتشر می‌کنند و عده‌ای بی‌اطلاع‌تر از خودشان نیز خوشحال هستند که چه حرف‌هایی خوبی زده شده است.

استاندار با بیان جمله‌ای از مقام معظم رهبری در خصوص لزوم امیدوار کردن جامعه گفت: باید مردم را امیدوار کنیم و اعتماد آنها را سلب نکنیم چرا که ناامید کردن مردم موجب بروز مشکلات جدی در جامعه خواهد شد.

وی با بیان مثالی در زمینه آتش‌سوزی جنگل‌های استان و با انتقاد از برخی رسانه‌ها خاطرنشان کرد: به جای اینکه بگویید عده‌ای به کمک مسؤولان نیامدند اینگونه بگوید که عده‌ای در حال خاموش کردن آتش هستند و باید به کمک آنها برویم.

خادمی با بیان تفاوت این دو لحن خاطرنشان کرد: وقتی فقط دم از ناامیدی می‌زنیم عده‌ای که در خانه خوابیده‌اند احساس می‌کنند که باید باز هم بخوابند چرا که دیگران وارد عرصه نشده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار