کد خبر: ۲۶۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴ 31 July 2016
"مدت زمان این ازدواج ها از ماهانه به هفتگی و ساعتی هم تبدیل شده اند که این پدیده به خدشه دار شدن وجهه دختران منتهی شده است."

مصر «ازدواج سیاحتی» به مصیبتی برای دختران زیبارو تبدیل شده است

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز به نقل از وب سایت "العربی الجدید"، این روزها پدیده"ازدواج ساحتی" به دنبال "ازدواج سفید"به مصیبتی برای دختران زیبارو تبدیل شده که پدر خانواده به هر دلیلی در کنار آنها نیست.

به گزارش العربی الجدید، اوج ازدواج سیاحتی در تابستان است که گردشگران عرب به صورت گسترده به مصر می آیند و بعد از ازدواج بادختران زیبای مصری آنها را رها کرده و به وطنشان بازمی گردند.

بنا بر این گزارش، این نوع از ازدواج باعث شده تادختران و زنان بیوه به کالایی تبدیل شوند که مورد داد و ستد توسط سودجویان قرار می گیرند و آنها را برای گردشگران رزرو می کنند. از رانندگان تاکسی گرفته تا هتل داران همه به دنبال درآمد از این طریق هستند.

مدت زمان این ازدواج ها از ماهانه به هفتگی و ساعتی هم تبدیل شده اند که این پدیده به خدشه دار شدن وجهه دختران مصری در جهان عرب منتهی شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
باید افتخار کرد ...جهان سوم و عرب اینه
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
اقا خودشون میخوان مگه اجباره
خودشون میدونن که دارن اینکارو میکنن و پوله خوبی به جیب میزنن دارند کار میکنند دیگه شده کاسبی مثله تایلند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
شنیدم تو ایران هم یه جورایی رسمی شده یعنی عادی شده. خودم دیدم تو مشهد بود کانال تلگرام هم که همین جا در موردش نوشتید . البته خیلی بیش از اینهاست...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار