تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
ساعتی پیش تصادفی در محور یاسوج به سمیرم در چند کیلومتری پلیس راه یاسوج اتفاق افتاد که با توجه به حضور خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اخبار منتشره مشاهدات میدانی می باشد.
کد خبر: ۲۷۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 04 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این حادثه چند خودرو با سرعت زیاد به هم برخورد کردند که با توجه به مشاهدات و تصاویر انتظار می رود حادثه کشته نداشته باشد، هر چند برخی مصدومین در وضعیتی خطرناک و بدون حضور امدادگران در صحنه تصادف در حال درد کشیدن بودند.
این در حالی است که پس از گذشت مدت زمان زیادی از وقوع حادثه نه خبری از ماموران پلیس راه بود و نه خبری از نیروهای اورژانس! و یکی از مصدومان حادثه که بانویی میانسال بود در خودروی پراید گیر افتاده بود و مردم عادی هم نمی توانستند وی را از خودرو خارج کنند.
اما نکته ای دیگر که مایه ی تاسف بود ترافیک شدید ایجاد شده از ازدهام جمعیتی بود که سراسیمه ماشین های خود را در جاده رها کرده و به تماشای تصادف آمده بودند و شاید یکی از دلایل دیر رسیدن مامورین و نیروهای اورژانس همین ترافیک طولانی جاده ای بود که رانندگان ایجاد کرده بودند.
تا لحظه حضور در محل حادثه اطلاعات رسمی تصادف از سوی مسئولین اعلام نشد که به محض دریافت اطلاعات رسمی از طرف مسئولین مربوطه، اطلاع رسانی خواهد شد.
تکمیلی
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه‌ساز بودن محور یاسوج-اصفهان افزود: برخورد پژو 405 با پراید در این محور موجب مصدوم شدن 6 نفر از سرنشینان این خودروها شد.

این مسؤول تصریح کرد: این حادثه عصر امروز در منطقه تنگ سریز رخ داد و مصدومین این حادثه نیز به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

پوران‌فرد با اشاره به مشکل اورژانس در خدمات‌رسانی به موقع به مصدومین این حادثه رانندگی گفت: تجمع مردم و ایجاد ترافیک موجب مختل شدن خدمات‌دهی مناسب به مصدومین شد که امیدواریم مردم در زمان بروز حوادث رانندگی از تجمع در اطراف صحنه حادثه خودداری کنند و اجازه دهند دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اورژانس به وظیفه خود عمل کند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
وقتی .........و ...به جاده ها بعد به اسم خودش تمومش کنه باید هم اینجوری بشه.
مدیر پایگاه مخاطب گرامی ضمن تشکر از ارسال نظر خود ، از انتشار مطالب توهین آمیز معذوریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار