تابناک کهگیلویه و بویراحمد
اینکه این تجلیل ها در شان برگزار می شود یا نه موضوعی است که از نظر خبرنگاران لازم نیست در رسانه ها منتشر شود و یا به تحلیل آن پرداخته شود اما برخی تجلیل ها تخصصی بوده و با حرفه خبرنگاران مانوس بوده که اینگونه تجلیل ها باید برجسته شود.
کد خبر: ۲۷۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 08 August 2016
هر ساله در سالگرد شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است، مسئولین و مدیران و سیاسیون آئین های تجلیلی از خبرنگاران برگزار کرده و به نحوی قدردان فعالیت های آنها می شوند.
اینکه این تجلیل ها در شان برگزار می شود یا نه موضوعی است که از نظر خبرنگاران لازم نیست در رسانه ها منتشر شود و یا به تحلیل آن پرداخته شود اما برخی تجلیل ها تخصصی بوده و با حرفه خبرنگاران مانوس بوده که اینگونه تجلیل ها باید برجسته شود تا نشان داده شود که چگونه مسئولین می توانند با کمی خلاقیت هم تجلیلی از خبرنگار کرده باشند و هم بر تخصص آن ها بیافزایند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،غلام رضا تاجگردون که همیشه ایده های خوب و بکری از خود نشان می دهد ،این بار خبرنگاران گچسارانی را به تهران دعوت کرده تا به صحن مجلس برده و با سیاسیون دیدارهایی خبری داشته باشند که این کار خود به خود هم سیاحتی برای خبرنگاران بود و هم باعث آشنایی بیشتر خبرنگاران استانی محروم با فعالیت های حرفه ای خبرنگار در پایتخت کشور شد.
تجلیلی متفاوت از خبرنگاران گچساران + تصاویر
یکی از این دیدارهای تدارک دیده شده، دیدار با دکتر عارف نماینده اصلاح طلب مجلس و از سران این حزب سیاسی در مجلس بود که در این دیدار خبرنگاران گچسارانی توانستند از نزدیک با مواضع وی آشنا شوند و برخی جزئیات مواضع وی را خود مورد بررسی قرار دهند.
ایرنا در خصوص این دیدار نوشت:محمدرضا عارف روز یکشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان گچساران که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: مطالبات توافق برجام نیاز به پیگیری هر چه بیشتر دارد تا حقوق مسلم ملت ایران از غربی ها گرفته شود.
وی بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت با مشکل منابع مالی مواجه است که در صورت رفع شدن در ارتقای شاخص های سلامت مردم موثر خواهد بود.
عارف اظهار کرد: از آنجا که دولت یازدهم در شرایط خاص کشور فعالیت خود را آغاز کرد باید نمره قبولی به آن داده شود.
وی عنوان کرد: مردم انتظارات به حق از جمله ایجاد اشتغال و بهبود معیشت را از دولت تدبیر و امید دارند که پیگیری آنها از برنامه های دولت و مجلس شورای اسلامی است.
عارف ابراز داشت: یکی از اهداف مهم اصلاح طلبان حضور هر چه بیشتر مردم در تمامی انتخابات ها و ایجاد فضای رقابتی در این زمینه و ترجیح دادن منافع ملی به جای منافع شخصی و یا جناحی و حزبی است.
رئیس فراکسیون امید افزود: تجمیع نیروهای اصلاح طلب و متعادل از مهمترین سیاست های اصلاح طلبان محسوب می شود.
عارف گفت: مشکل اصلی اصلاح طلبان در دهه 80 شرکت کردن یا نکردن در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود اما اکنون این موضوع برای آنان اهمیت ندارد و با تعامل لازم بین خود حل شده است.
وی بیان کرد: اصلاح طلبان اکنون برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال 96 دارای برنامه هستند.
عارف اظهار کرد: تلاش می شود که اعتدال ایجاد شده در سال های 92 تا 94 بین اصلاح طلبان با راهبردهای گفتمان اصلاحات و حفظ شکل موجود همچنان پابرجا بماند.
وی عنوان کرد: در زمینه کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تاکنون هیچ اجماعی انجام نشده و برنامه ها نیز تا حدود سه هفته آینده انجام می شود.
عارف ابراز داشت: پیروزی های اصلاح طلبان نتیجه اهمیت دادن به خرد جمعی با برگزاری 100 تا 120 جلسه با حضور نخبگان اصلاح طلب در سراسر کشور است.
وی افزود: مهمترین سیاست های کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی شامل توسعه علم و فناوری، افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان و ارتقای کیفیت آموزش است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن محمدی آرخلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
تاج گردون کارش درسته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار