فعالان عرب از طریق صفحه «اینجا فلسطین است» به دو زبان عربی و انگلیسی خواستار تحریم شرکت گوگل تا زمان تجدید نظر در این اقدام خود شده اند.
کد خبر: ۲۷۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۸ 13 August 2016
اقدام اخیر شرکت گوگل مبنی بر حذف نام «فلسطین» از نقشه های خود و قرار دادن نام "اسرائیل" به جای آن، انتقادات و جنجال گسترده ای را در سراسر کشورهای اسلامی و عربی و شبکه های ارتباط جمعی در پی داشته است.
خبرگزاری تسنیم: به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فعالان عرب از طریق صفحه «اینجا فلسطین است» به دو زبان عربی و انگلیسی خواستار تحریم شرکت گوگل تا زمان تجدید نظر در این اقدام خود شده اند.

کاربران و فعالان اینترنتی همچنین سیاست های خصمانه شرکت گوگل علیه مساله فلسطین را محکوم کرده و توجیهات این شرکت مبنی بر اینکه اشتباهی فنی صورت گرفته را به شدت مورد انتقاد قرار داده و تاکید کردند که چطور می شود چنین اشتباهی در تمامی نقشه های گوگل تکرار شود! فعالان دنیای مجازی اظهار داشتند که هرگز نمی توان به چنین شیوه بزدلانه و ناجوانمردانه ای یک سرزمین را غصب و تصرف کرد.

شرکت گوگل یکی از بارزترین شرکت های اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیکی به ویژه در زمینه پست الکترونیک، کاوش در اینترنت و .. است.

دو برنامه گوگل مپ و گوگل ارث از جمله معروف ترین برنامه های شرکت گوگل هستند که بسیاری از کاربران اینترنتی از آن ها استفاده می کنند.

این در حالی است که شرکت گوگل تغییر نام فلسطین به اسرائیل در نقشه های خود را اشتباه فنی عنوان کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار