مدال افتخار رضوى توسط خدام امام رضا(ع) به فعال فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد اعطا شد.
کد خبر: ۲۷۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 14 August 2016
مدال افتخار رضوی توسط خدام امام رضا(ع) به فعال فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد اعطا شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جشن ویژه میلاد امام رضا(ع)، امشب با حضور کاروان فرهنگی زیر سایه خورشید، حاملان پرچم رضوی و شاعر برجسته اهل بیت(ع)، غلامرضا سازگار در پارک ساحلی یاسوج برگزار شد.

در این جشن که با استقبال پرشور مردم همراه بود، مراسم مداحی، روضه‌خوانی، شعرخوانی و پخش نمک متبرک حرم امام رضا(ع) توسط خدام رضوی در بین مردم اجرا شد.
اعطاى مدال افتخار رضوى به هدايتخواه

کاروان فرهنگی زیر سایه خورشید از 19 مردادماه به مناسبت دهه کرامت وارد کهگیلویه و بویراحمد شدند و تا امروز برنامه‌های مختلفی مانند دیدار با نماینده ولی‌فقیه، اجرای برنامه‌های جشن دهه کرامت در امام‌زادگان، دیدار با خانواده‌های شهداء و جانبازان و غبارروبی بقاع متبرکه در استان اجرا کردند.

اهدای مدال افتخار حرم رضوی از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ بود که توسط خدام حرم مطهر رضوی انجام گرفت.

ستار هدایت‌خواه از فعالان فرهنگی استان در این جشن مورد تقدیر قرار گرفت و به پاس تلاش‌های ارزنده وی جهت توسعه و ترویج فرهنگ ائمه اطهار، مدال افتخار حرم امام رضا(ع) با دست مبارک خدام رضوی به سینه این فعال فرهنگی و مذهبی چسبانده شد.

استاد غلامرضا سازگار از شاعران و مداحان به نام و برجسته اهل بیت که بیش از 50 هزار بیت در وصف ائمه اطهار(ع) شعر سروده است، از دیگر کسانی بود که در این مراسم معنوی مورد تجلیل قرار گرفت.

بعد از شعر خوانی و مداحی این شخصیت بزرگ اهل بیت(ع) مدال افتخار رضوی توسط خدام محترم رضوی به ایشان اعطا شد.

قرائت میثاق‌نامه امام رضا(ع) توسط رضا صابونچی، مداح و خادم حرم شمس‌الشموس پایان بخش این آیین معنوی بود.

این کاروان با حضور در کهگیلویه و بویراحمد فضایی معنوی میان مردم در این دهه مبارک ایجاد کردند و به گفته مردم حاضر در برنامه‌ها فضایی مانندحضور در حرم مطهر امام رضا(ع) برای آنها ایجاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار