تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
لیست نهایی که استانداری برای آن ها کارت صادر کرده دارای شائبه هایی از جمله احتمال عمدی بودن عدم صدور کارت برای برخی خبرنگاران را برجسته می کند.
کد خبر: ۲۷۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 14 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سفر ریاست جمهور و هیئت دولت در حالی برگزار شد که از مدت ها پیش هماهنگی هایی برای این سفر آغاز شده بود.
هماهنگی های صورت گرفته در دو بخش عمده انجام گرفت که یکی از آن ها هماهنگی های صورت گرفته از سوی مسئولین برای بهره برداری هر چه بیشتر جهت کمک به توسعه استان ، است که از چندین ماه قبل تا روزهای قبل از سفر ادامه داشت و موفق بودن یا عدم موفقیت این بخش از برنامه ریزی ها را باید پس از مدتی از اتمام سفر و دریافت نکته نظرات کارشناسان ، مشخص کرد.
بخش دیگر هماهنگی ها صورت گرفته ، برنامه ریزی برای هر چه باشکوه تر و آبرومندانه برگزار شدن استقبال از رئیس جمهوری بود.
آیا در عدم صدور کارت برای برخی خبرنگاران عمدی در کار بوده است؟
در این خصوص یکی از اولین برنامه ریزی ها موضوع پوشش خبری این مراسم بود که مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران خواستند که با ارسال مدارک خود به این اداره کل ، مقدمات صدور کارت خبرنگاری برای حضور در جلسات رئیس جمهور را مهیا کنند.
یک روز قبل از سفر اداره ارشاد با برخی از خبرنگاران تماس گرفت و از آن ها جهت شرکت در جلسه توجیهی دعوت کرد و آنجا مشخص شد که تعدادی از خبرنگاران برای آن ها کارت خبرنگاری صادر نشده است.
پیگیری ها خبرنگاران حکایت از حذف نام برخی از خبرنگاران توسط استانداری را در مراحل نهایی صدور کارت می دهد. پیگیری ها خبرنگار تابناک از مسئولین استانداری و اداره کل ارشاد  نشان می داد که اسامی به استانداری از طرف اداره ارشاد ارسال شده بود اما لیست نهایی از استانداری برای آن ها کارت صادر نکرده و این کار استانداری دارای شائبه هایی از جمله احتمال عمدی بودن عدم صدور کارت برای برخی خبرنگاران را برجسته می کند.البته سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از پایان سفر رئیس جمهور این موضوع را بصورت جدی پیگیری و نتایج آن را بصورت شفاف اعلام خواهد کرد.
به راه انداختن مشاجرات سیاسی در شبکه های اجتماعی
در سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد ، ایشان از دچار بودن استان به مسائل شبه سیاسی گفتند و خواستار کنار گذاشتن این مباحث از طرف نخبگان و مردم شد.اما متاسفانه این موضوع در استان همچنان میان مردم و مسئولین رواج دارد.
در سفر رئیس جمهور که بالاترین مقام اجرایی کشور است ، معمولا مدیران و احزاب سیاسی بیشترین همکاری را برای بهره برداری و به حداکثر رساندن مطالبات انجام می دهند اما با نزدیک شدن به روز سفر رئیس جمهور به استان، بحث های سیاسی از طرف برخی فعالان سیاسی در شبکه های اجتماعی ، به شدت در حال سیاسی کردن سفر بود و متاسفانه برخی مدیران هم در جلسات با تکرار حرف های سال های اول رئیس جمهور و حمله به فردی خاص سعی در تحریک افکار عمومی داشتند در حالی که در این مدت شخصیت ها و نخبگان و حتی رسانه های اصول گرا به شدت در حال همکاری برای به حداکثر رساندن حضور مردم بودند.
حال باید دید که مسئولانی که این چنین با نزدیک شدن به سفر رئیس جمهور به استان بر شدت حملات خود به رئیس جمهور سابق و طرفدارانش، می تاختند چه هدفی را دنبال می کردند؟
هرچند با همه ی مدیریتی که از طرف مدیران دلسوز استان برای به حداقل رساندن نشانه های ناهماهنگی در برنامه ریزی ها از خود به نمایش گذاشتند در اولین ساعات حضور روحانی برخی حاشیه ها مشهود بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
احسنت. کاملا درست می فرمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
استان سیاستمدار پرور خیز کهگیلویه و بویراحمد. ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار