با مخاطبان
قانونأ در چنین برنامه های مهمی معمولا برنامه ریزی لازم برای ارائه گزارش کلی از وضعیت گذشته، حال و آینده استان باید دیده شود و دیده می شود .
کد خبر: ۲۷۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 15 August 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
چرا استاندار در حضورمردم شریف گزارشی به رئیس جمهور ارائه نداد؟
موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع عظیم مردم یاسوج در روز سفر استانی هیأت دولت به استان در سخنان بسیار کوتاهی در حضور شخص رئیس جمهور و بدون ارائه هر گونه گزارشی از عملکرد سه سال خود و مدیرانش در استان گفت : مطالبات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری به اطلاع رئیس جمهور می رسد.
با این اوصاف طبق عرف و عادت این چنین برنامه های می بایست سخنرانی بالاترین مقام اجرائی استان در حضور رئیس جمهور بعنوان مقام اول اجرایی کشور ارائه گزارشی از خدمات و عملکرد مدیران استانی و بیان مشکلات و مطالبات مردم از رئیس جمهور است که این رویه بعلت های مشخص از طرف استاندار اعمال نشده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخ دهد علت این اقدام عجیب وی چه بوده است ؟ آیا اصولا حرفی در این خصوص برای گفتن نبود و نداشت یا بازی سیاسی و اختلافات با قاطبه نخبگان استان برای جلوگیری از برخی واکنش های احتمالی و اعتراضات مردمی در هنگام سخنرانی بوده است.
آیا وقت کافی برای ارائه گزارش نبوده که موسی خادمی چنین اقدامی ناپسند را مرتکب شده .
قانونأ در چنین برنامه های مهمی معمولا برنامه ریزی لازم برای ارائه گزارش کلی از وضعیت گذشته، حال و آینده استان باید دیده شود و دیده می شود .

در پایان اینکه جناب " موسی خادمی " باید علت گزارش ندادن در محضر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را برای مردم مشخص کند و این حس که مردم محرم نیستند تداعی نشود.و تا چه زمانی میخواهد مشکلات و مصایب و اختلافات خود با قاطبه مردم را از دولت مخفی نگه دارد.
برگرفته از کانال تلگرامی دلنوشته های سیاسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار