در حضور نماینده ویژه رئیس جمهور مطرح شد
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام:بدون شک هر کشوری که به آموزش و پرورش توجه کرده پلکان رشد و ترقی را طی نموده زیرا اساس رشد و ترقی انسان برمبنای تربیت ، آموزش و پرورش می باشد.
کد خبر: ۲۷۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 15 August 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، صدرالله عزیزی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان کانون خلق دنیای آینده نام گرفته و بزرگترین نهاد اجتماعی و فرهنگی و بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت است، که تربیت کننده نیروی انسانی متعهد و متخصص در کشور است.
وی افزود:خدمات خاص دولت تدبیر و امید قابل مقایسه با هیچ کدام از دولتهای گذشته نیست و  سهم بودجه ای آموزش و پرورش کشور درسال 92 حدود شانزده هزار میلیارد بوده که در سال 95 این بودجه به 31 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است یعنی حدود 85درصد رشد داشته که این رشد چشمگیر و قابل توجه است.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت:با توجه به تعداد دانش آموزان و گسترش و پراکندگی جمعیت دانش آموزی حدود 98درصد بودجه آموزش و پرورش به حقوق پرسنل اختصاص پیدا میکند،که اختصاص این بودجه ناکافی هست.
عزیزی خطاب به نماینده ویژه رئیس جمهور اظهارداشت : درشهرستان چرام مرکز جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد ، حدود شش هزار دانش آموز در 154 مدرسه مشغول به تحصیل هستند که با توجه به کوهستانی و پراکنده بودن مناطق ، دارای مشکلات زیادی هستیم و امیدواریم که با عنایت ویژه حضرتعالی و هیئت همراه بخشی از مشکلات منطقه مرتفع گردند.
عزیزی در ادامه عمده مشکلات حوزه ی آموزش و پرورش شهرستان چرام را بیان کرد و گفت: مهمترین نیاز های آموزش و پروش چرام شامل،نبود خودروی مناسب جهت حضور در مناطق صعب العبور،کمبود تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در مدارس،کمبود فضاهای آموزشی،نبود سالن اجتماعات در شهرستان چرام،مشکل در پرداخت حامل های انرژی که ارثیه دولت قبل می باشد.
وی در پایان عنوان کرد : بدون شک هر کشوری که به آموزش و پرورش توجه کرده پلکان رشد و ترقی را طی نموده زیرا اساس رشد و ترقی انسان برمبنای تربیت ، آموزش و پرورش می باشد.
گزارش و عکس حمید اکبری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار