رحیمی گفت: مردمی که احساسات پاک خود را تقدیم کردند و اکنون انتظار پی‌گیری مشکلات خود را دارند.
کد خبر: ۲۷۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 15 August 2016
فرماندار گچساران گفت: هر چند دولت کمی دیر به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد اما مصوبات ویژه و ارزنده‌ای برای استان داشت.

عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: بار دیگر مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پیشتازی خود را در وطن‌ دوستی و عشق به نظام جمهوری اسلامی با استقبال از رئیس‌جمهور به نمایش گذاشتند.

رحیمی در ادامه گفت: مردمی که احساسات پاک خود را تقدیم کردند و اکنون انتظار پی‌گیری مشکلات خود را دارند.

فرماندار گچساران عنوان کرد: در سفر دو روزه دولت تدبیر به استان کهگیلویه و بویراحمد 231 طرح افتتاح و 36 پروژه مهم کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است، خاطرنشان کرد: همان گونه که دکتر روحانی نیز اعلام کردند هر چند دولت دیر به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد، اما در همین سفر اعتباراتی که اختصاص داده شد بیشتر از اعتبارات سفر به سایر استان‌ها بوده است.

رحیمی ابراز امیدواری کرد برکات و دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به استان، گشایشگر افق‌های جدید و نوینی در عرصه رشد، توسعه و پیشرفت این خطه از میهن اسلامی برای حل مسائل و مشکلات مردم باشد.

فرماندار گچساران گفت: از دست‌اندرکاران و همراهان این حماسه پرشکوه، از جمله نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین ، شورای اسلامی، شهردار، دهیاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین خانواده معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیون، نخبگان، سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: ستاد مردمی استقبال، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های جمعی، اصحاب قلم و اندیشه، تشکل‌ها و گروه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، سایر اقشار و اصناف از جمله ورزشکاران، هنرمندان، فرهنگیان نیز سنگ تمام در انی سفر گذاشتند.

این مسؤول افزود: در طی این سفر همه اقشار از هیچ کوشش و مساعدتی دریغ نکردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار