عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس گفت: 35 درصد پست‌های سازمانی ادارات استان معادل 10 هزار و 700 پست خالی بوده و مجوز استخدام 1 هزار و 365 نفری مهرآفرین در دولت گذشته در این استان نیز محقق نشد
کد خبر: ۲۷۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴ 15 August 2016
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: ۳۵ درصد پست‌های سازمانی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد معادل ۱۰ هزار و ۷۰۰ پست خالی بوده که انتظار می‌رود دولت یازدهم مجوزهای لازم را در این زمینه صادر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در سفر دو روزه خود تمرکز ویژه بر روی مسائل استان داشته‌ که این مهم قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: کمتر از یک درصد منابع متمرکز و ملی به این استان اختصاص می‎یابد در حالیکه 87 درصد منابع کشور به صورت متمرکز توزیع می‎شود و انتظار می‎رود دولت در این زمینه نگاه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد تا بتوانیم به قطار توسعه نزیک‎تر شویم.

زارعی تصریح کرد: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در اقتصاد کشور 4 دهم درصد است که این موضوع نشان دهنده عدم نقش آفرینی استان در اقتصاد ملی است به طوری که بحث بیکاری یک چالش جدی است.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس گفت: 35 درصد پست‌های سازمانی ادارات استان معادل 10 هزار و 700 پست خالی بوده و مجوز استخدام 1 هزار و 365 نفری مهرآفرین در دولت گذشته در این استان نیز محقق نشد که انتظار می‌رود دولت یازدهم مجوزهای لازم را برای استخدام مورد نیاز ادارات صادر کند.

زارعی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل موقعیت خاص و نزدیک به بنادر و آب و هوا مطلوب یاسوج ظرفیت تبدیل شدن به بارانداز جنوب را دارد که انتظار می‌رود دولت در این زمینه اقدام مناسب انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار