از عزیزانی که بر اثر ازدحام جمعیت در اجرای مراسم احیاناً اذیت شدند عذر خواهی نموده و حلالیت می طلبم.
کد خبر: ۲۷۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶ 16 August 2016
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جهت تقدیر از مشارکت مردم در انجام سفر رئیس جمهور پیام تشکر صادر کرد.

 متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرّحمن الرّحیم
اکنون که سفر پرمیمنت رئیس محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی و هیأت همراه ایشان به کهگیلویه و بویراحمد با موفقیت پایان یافته است لازم می دانم از جانب خود به نیابت از هیأت محترم دولت جمهوری اسلامی ایران از آحاد مردم غیور و خونگرم کهگیلویه و بویراحمد که با استقبال پرشور خود ضمن به نمایش گذاشتن صحنه های زیبا از وحدت و یکپارچگی در میان همه اقشار و اقوام ساکن در این استان حمایت قاطع خود از دولت عزتمند تدبیر و امید را نیز به منصه ی ظهور رساندند تشکر و قدردانی نمایم.
بدون شک این حماسه شکوهمند و به یاد ماندنی محصول حمایت روحانیت معظم خصوصاً نماینده محترم ولی فقیه در استان، امام جمعه معزز یاسوج و وحدت و یکدلی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با مدیریت استان است که از این بابت خداوند بزرگ را شکرگزارم و بخاطر این وفاق و برادری بی نظیر به خود می بالم.
از مدیریت و کارکنان شریف صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد و سایر خبرنگاران و عکاسان زحمت کش و پرتلاش خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی، مطبوعات محلی و نمایندگی های مطبوعات کشوری که از روزهای پیش از سفر و در حین اجرای آن با تلاشی چشمگیر تبلیغات و اطلاع رسانی و پوشش خبری کم نظیری را ارائه نمودند صمیمانه سپاسگزارم.
از همه برادران و خواهرانم در ادارات دولتی و سازمان های عمومی خصوصاً شهرداری یاسوج، بانک ها و شرکت های خصوصی که به نحوی از انحاء در امر پشتیبانی و تهیه امکانات سفر و پذیرایی از میهمانان عالیقدر همکاری و مساعدت نمودند کمال تشکر را دارد و از عزیزانی که بر اثر ازدحام جمعیت در اجرای مراسم احیاناً اذیت شدند عذر خواهی نموده و حلالیت می طلبم. امیدوارم بزودی آثار و برکات این سفر میمون و مبارک در استان عزیزمان بروز و ظهور یابد.

سید موسی خادمی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
خائن به دولت تدبیر و امید کسی نیست جز استاندار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار