در اقدامی عجیب صورت گرفت
در این جلسه امید صالحی فرد از سوی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به عنوان رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی شهرستان لنده معرفی شد.
کد خبر: ۲۷۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 17 August 2016
مراسم تودیع (تکریم) و معارفه ، مراسمی است که معمولا از طرف مسئولین و دستگاه ها برای تقدیر از رئیس قبلی و معرفی رئیس جدید برگزار می شود.
در این مراسم علاوه بر تشریح کارهای انجام شده توسط رئیس سابق ، رئیس جدید به رسانه ها ،کارمندان و مردم معرفی می شود و رسم بر این است که این مسئول جدید ضمن ارائه داشته های خود سعی در ارائه برنامه ی خود برای مدیریت حوزه ای که به وی سپرده می شود ، دارد.
در اقدامی عجیب معارفه رئیس شعبه سیار نمایندگی تعزیرات حکومتی شهرستان لنده در حالی برگزار شد که رئیس جدید در جلسه حاضر نبود و دلیل عدم حضور وی از سوی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد ، بیماری بود!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،پیش از ظهر امروز و با حضور رضا زیرائی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد مراسم معارفه رئیس شعبه سیار نمایندگی تعزیرات حکومتی شهرستان لنده به ریاست معاون فرماندار این شهرستان برگزارشد.

پایگاه خبری لنده در این خصوص نوشت:در این جلسه امید صالحی فرد از سوی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به عنوان رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی شهرستان لنده معرفی شد.

از حاشیه جالب این مراسم معرفی رئیس جدید شعبه سیار تعزیرات حکومتی شهرستان لنده بدون حضور وی بود که همین مسئله نیز با اعتراض بخشدار مرکزی نیز مواجه شد و خواهان برگزاری این مراسم در روز دیگری شد.ضمن اینکه رضا زیرائی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد علت عدم حضور امید صالحی فرد را بیماری وی عنوان کرد.

معارفه غیر حضوری رئیس جدید نمایندگی تعزیرات حکومتی شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار