تابناک کهگیلویه و بویراحمد
این گزارش نکات جالبی داشت از جمله ،عدل هاشمی ضمن اذعان به اینکه پروژه آب رسانی به شهر لیکک 6 سال به دلایلی راکد ماند ، از سید علی محمد بزرگواری برای گرفتن مجوز این پروژه تقدیر و تشکر کرد!
کد خبر: ۲۸۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 20 August 2016
عدل هاشمی پور پس از اینکه به عنوان منتخب چهار شهرستان کهگیلویه ، چرام ، بهمئی و لنده معرفی شد، تمام تلاش خود را برای پیگیری و به ثمر رساندن وعده های خود بکار گرفته بود، این روز ها و پس از سفر رئیس جمهور با شدت بیشتری در حال پیگیری پروژه های مورد نظر است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هاشمی پور که به دیدار خانواده شهید ویسی در شهر لیکک رفته بود ،به ارائه ی گزارشی از عملکرد خود و پروژه های تعریفی و در حال پیگیری شهرستان بهمئی پرداخت.
تقدیر عدل هاشمی از بزرگواری/تودیع و معارفه ای که استارت پروژه را تعویق انداخت
این گزارش نکات جالبی داشت از جمله : عدل هاشمی ضمن اذعان به اینکه پروژه آب رسانی به شهر لیکک 6 سال به دلایلی راکد ماند ، از سید علی محمد بزرگواری برای گرفتن مجوز این پروژه تقدیر و تشکر کرد!
نکته جالب دیگر این گزارش این بود که ، به دلیل تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آب منطقه ای استان، استارات رسمی جوشکاری پروژه آب رسانی با حضور مدیر عامل آبفای کشور به تعویق افتاد.
عدل هاشمی پور در این گزارش به موضوع سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت و افزود: بهترین مکان برای ارایه گزارش در منزل خانواده شهید است که صاحبان واقعی انقلاب هستند.
تقدیر عدل هاشمی از بزرگواری/تودیع و معارفه ای که استارت پروژه را تعویق انداخت
وی با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری برای استان خبر و برکاتی داشت به دست آوردهای سفر برای شهرستان بهمئی پرداخت و با بیان اینکه آب شرب بهمیی یکی از مهمترین اولویت های ضروری برای این شهرستان است و ضمن تشکر از نماینده سابق به خاطر اخذ مجوز طرح آب رسانی به لیکک گفت: به خاطر هر مشکلی که بوده است این پروژه 6 سال به طول انجامید و امروز الحمدلله با پیگیری هایی که صورت گرفت عملیات لوله گزاری آن شروع شده است و حدود ۱۴ کیلومتر از لوله های مورد نیاز تخلیه شده است و یا در حال پوشش در اصفهان جهت انتقال به شهرستان است و مابقی هم قرار است به زودی ظرف دو ماه آینده توسط کارفرما برای ادامه پروژه منتقل شود که کار متوقف نشود و امروز نیز قرار بود استارات رسمی جوشکاری آب رسانی با حضور مدیر عامل آبفای کشور زده شود که به خاطر تودیع و معارفه مدیر سابق و فعلی آب منطقه ای استان به روز دیگری موکول شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به دیگر نیازمندی شهرستان بهمئی به موضوع بن بست بودن شهرستان اشاره کرد و گفت: در دیدار با وزیر نفت در مورد جاده ارتباطی مناطق نفت خیز جنوب جهت ارتباط به این منطقه نفتی صحبت کردم که باید ۵۷ کیلومتر را پشت سر بگذارند تا به چاه های نفت برسند در صورتی که از طریق جاده جیزان به بهمئی می شود با ۲۷ کیلومتر این مسیر را طی کرد، وی نیز دستور دادند که این پروژه در ردیف پروژه های مناطق محروم مناطق نفت خیز جنوب قرار بگیرد.
تقدیر عدل هاشمی از بزرگواری/تودیع و معارفه ای که استارت پروژه را تعویق انداخت
نکته ای دیگر که عدل هاشمی پور در این نشست به آن پرداخت تعامل با سایر نمایندگان استان بود و اظهار داشت:در جلسه ای که با آقای تاجگردون در دیدار با وزیر محترم نفت داشته ایم ۴میلیارد و پانصد میلیون تومان برای ساخت یک سالن چند منظوره در شهر لیکک و یک میلیارد برای ممبی و یک میلیارد نیز برای سر آسیاب از حوزه نفت در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی عنوان کرد: به آقای زنگنه گفته ام اگر بخواهید گاز به بهمیی سردسیر برسد با اعتبارات موجود ۲۰سال طول میکشد که با این مذاکرات ۴۸ میلیارد تومان برای گاز بهمیی سردسیر خارج از اعتبارات استانی به این پروژه کمک شد تا بتوانیم سال دیگر شاهد اتمام آن باشیم.

وی گفت:بحث گاز ممبی و سرآسیاب نیز تعیین تکلیف شد و موضوع سد ایلی آباد و سندان نیز باید تکمیل شود به خصوص ۳۰ درصد باقی مانده سد ایلی آباد باید تکمیل شود و مذاکرات آن با مدیر عامل جدید آب منطقه ای استان و دیگر مسولین مربوطه انجام شده است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در پایان با بیان اینکه حسینیه ی سیدالشهداء لیکک نیز که قرارگاه خاتم زمانی متولی آن بود و متوقف شده است اظهار داشت:با مناطق نفت خیز صحبت شده است و قرار شد جهت تکمیل آن اعتبار لازم گذاشته و کارهای فرهنگی و نیازمندی های مصلی نماز جمعه با هدایت امام جمعه ی محترم به سر انجام برسد.

عدل هاشمی پور خطاب به مردم گفت:عزیزان و حضار گرامی بنده از شعار دادن فراری هستم و آمده ام برای کار عام المنفعه و باید برای مردم کار بکنم و امروز روح شهید ویسی از من میخواهد که برای مردم کار بکنم.امروز شهید ویسی از ما امنیت کار آفرینی و جذب سرمایه گذار میخواهد کار اساسی و زیر بنایی برای منفعت رساندن به مردم میخواهد.
تقدیر عدل هاشمی از بزرگواری/تودیع و معارفه ای که استارت پروژه را تعویق انداخت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اگه عملی بشن عالیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
درود بر حاج عدل عدالت خو همین که از حاج اقا بزرگواری تقدیر کردی ای نشان از لیاقت وشایستگی شماست غفار پیشاهنگ یاسوج
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
اگه حاج آقابزرگواری بهش تذکرنمی دادعمرا ازش تقدیرنمی کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اگر حاج عدل هاشمی و حاج اقا بزرگواری یک خط را ادامه ندهند چه انتظاری باید از بقیه داشته باشیم حاج عدل به هر صورت خوب عمل کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار