تابناک کهگیلویه و بویراحمد
موضع انفعالی طرفداران احمدی نژاد نشان از تاثیر بالای سفر روحانی بر برنامه های احمدی نژاد داشته است به گونه ای که دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر حضور رئیس جمهور سابق در ششم شهریورماه جاری در این استان را تکذیب کرد.
کد خبر: ۲۸۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ 21 August 2016
شاید هیچ کس فکر نمی کرد استان محرومی مثل کهگیلویه و بویراحمد، بتواند اولین ترمز جدی را بر قطار سفر های احمدی نژاد بزند و پس از مدت ها روحانی از استقبالی یکدست و پرشور مردمی احساس رضایت و امیدواری به انتخابات پیش رو را بنماید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، استقبال بسیار پرشور و غیر قابل انتظار از رئیس جمهور در شهر یاسوج، از نظر سیاسی برای دکتر روحانی نقطه قوتی بود تا بهتر به شرایط واقعی و نیازهای مردم آگاه شده و برای انتخابات سال بعد امیدوارتر باشد.
با توجه به خصوصیات مردم ایران و روحیه ی سلطه ناپذیری آن ها و البته مواضع مبهم و گاها انفعالی دولت در سیاست خارجی و عدم تحقق شعارهای اقتصادی دولت، رقیب جدی وی (بنابر آنچه شواهد نشان می دهد)یعنی محمود احمدی نژاد با به راه انداختن قطار سفرهای خود عرصه را بر روحانی چنان تنگ کرده بود که بسیاری از طرفداران رئیس جمهور نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را در صورت حضور احمدی نژاد به نفع وی بدانند.
تفاوت سفر اخیر روحانی
دلیل اصلی محبوبیت احمدی نژاد ، روحیه ی مردمی داشتن وی و حرف زدن بر اساس خواسته های جمعیت حاضر در کنارش بوده و هست که البته با ایجاد موج هایی احساسی در هنگام سخنرانی های خود ، مردم را به وجد می آورد و نکته دیگر هم توپ و تشرهای مداومش به برهم زنندگان امنیت ایران و داشتن روحیه ای تهاجمی در مقابل دشمنان در سخنانش بود.
کهگیلویه و بویراحمد قواعد بازی را به روحانی یاد داد/سفراحمدی نژاد به استان در ابهام
دکتر روحانی در سفر اخیر خود در استان کهگیلویه و بویراحمد ، از لاک تدافعی در سیاست خارجی بیرون آمد و با برجسته کردن جمله ی بی اعتمادی خود به آمریکا ، به خیل عظیمی از مزدم نشان داد که آنگونه که گفته می شود نسبت به آمریکا و دشمنان ایران خوشبین نیست. استقبال گرم مردمی چنان بالا بود که روحانی ترجیح داد سفر یک روزه خود را به دو روز افزایش دهد بلکه بتواند به مشکلات زیاد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، رسیدگی کند که البته آنگونه که آمار اعلامی از سوی هیئت دولت در خصوص تخصیص اعتبار عنوان شده است ، سفر پرخیر و برکتی برای کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
هر چند به نظر می رسد مدیران استانی در حد و اندازه ی مدیرانی که بتوانند استانی محروم را از این باتلاق وحشتناک بی کاری بیرون بیاورند، نیستند اما مدیریت خوب سیاسیون از همه ی طیف ها و دعوت از مردم برای استقبالی پرشور از هیئت دولت نشان داد ، که روحانی می تواند با فاصله گرفتن از دو گروه تندروهای اصلاح طلبان و همچنین واداده ها در مقابل غرب ، هم سیاست خارجی خود را عزتمندانه پیگیری کند و هم به مشکلات اقتصادی و مباحث داخلی بپردازد.
احمدی  نژاد نیامد!
قبل از ماه مبارک رمضان حضور احمدی نژاد در استان پس از ماه رمضان تقریبا قطعی به نظر می رسید و حتی کار به جایی رسید که اعلام شد احمدی نژاد پس از عید فطر به کهگیلویه و بویراحمد خواهد آمد و طرفداران دولت هم از دست دست کردن روحانی به ستوه آمده بودند به گونه ای که اعلام می شد بهتر است روحانی به کهگیلویه و بویراحمد نیاید چرا که کسی از وی استقبال نمی کند و در این میان برخی مدیران هم که بسیار ناامید بودند دیوانه وار در جلسات به دولت قبل می تاختند و همه ی مشکلات خود را به دولت قبل مربوط می دانستند اما رسانه ها و برخی مدیران کلان استانی و البته نمایندگان ، فارغ از این مباحث کلیشه ای مدیران که حکایت از ضعف آن ها بود به مدیریت شرایط قبل از سفر پرداختند و توانستند با اعلام واقعی مشکلات و راهکارهایی در جلسات متعدد ، سفری آبرومندانه را هم برای خود و هم برای دولت به سرانجام برسانند تا یکی از دستاوردهای سیاسی این سفر برای روحانی رقم بخورد که سفر احمدی نژاد و زمان آن به تعویق بیافتد.
کهگیلویه و بویراحمد قواعد بازی را به روحانی یاد داد/سفراحمدی نژاد به استان در ابهام
موضع انفعالی طرفداران احمدی نژاد نشان از تاثیر بالای سفر روحانی بر برنامه های احمدی نژاد داشته است به گونه ای که دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور رئیس جمهور سابق در ششم شهریورماه جاری در این استان را تکذیب کرد.
ابراهیم نیکدل در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد خبر سفر احمدی‌نژاد به این استان گفت: این روزها شایعاتی مبنی بر سفر قریب الوقوع دکتر احمدی نژاد در روز ششم شهریورماه جاری به کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دست به دست می شود که منبع تولید و نشر این اخبار ناموثق، نامشخص ولی اهداف اینگونه شایعات بر همگان خاصه برمتعهدین به گفتمان امام، انقلاب و رهبری و دوستداران رییس جمهور سابق واضح و مبرهن است.
دبیر شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تکذیب این سفر، تصریح کرد: به اطلاع مردم عزیز استان می‌رساند برنامه جامع سفر ایشان به استان از طرف شورای تبیین گفتمان انقلاب، امام و رهبری استان به دفتر ایشان ارسال شده است.
نیکدل گفت: زمان سفر قطعی رئیس جمهور سابق به کهگیلویه و بویراحمد هنوز نامشخص وتاکنون هیچ تاریخی به استان اعلام نشده است.
وی افزود: پس از نهایی شدن دقیق زمان سفر به طرق لازم و صرفا از طرف شورای گفتمان انقلاب، امام و رهبری به مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد اعلام می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
یاسوجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
چه تفسیر ابکی و یک طرفه ای .مردم روحانی را دوست دارن خوب فهمیدن احمدی نژاد عوام فریبی و الت دستی بیش نیست ولی روحانی مرده عمله ربطی به سخرانی هم نداشت .
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
مرد عمل از فیش گیت تا شیشلیک! خخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
بابا کل استان در یک استادیوم جمع کردند وگرنه استقبالی نبود
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
تو میدون اصلی شهر لیکک ایستاده بودیم چند تا اتوبوس پشت سر هم تو خیابون بودن هرکی رد میشد میگفتن بیاین بریم یاسوج یه دوری بزنیم و برگردیم اونجا هم میریم استادیوم یاسوج به سخنرانی رئیس جمهور روحانی گوش میدیم.. برای من که خیلی جالب بود..
فاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
اين چ تفسيريه؟
احتمالا نگارنده جز سياسيون فعال طرفداره دولته كه پستي بهش نرسيده.
برادر عزيز كلا توي شهرهاي محروم استقبال از شخصيت ها پرشور انجام ميشه.شما فرض كن علي دايي بخواد بره توي ياسوج ورزشگاه،ميدونيد چ استقبالي ازش ميشه؟
اطفا وقت مردم رو با اين تفسيرهاي بي منطق نگيريد.استقبال از روحاني و احمدي نژاد توي ياسوج يا اياام يا شهركرد و يا خرم اباد ربطي به اين حرفاي شما نداره.
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
دلخوش به گیتارش نکن. مردم بدبخت با استقبال هم می ایند شما تاریخ 50 سال را مطالعه کنید. کدام مسئول امد ومردم نیامدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار