رئیس مرکز اورژانس شهرستان دنا:در زمان وقوع این حادثه پزشک حاضر در محل با حضور بر بالین بیمار اقدامات اولیه ای انجام داده و سپس به دامنه دنا منتقل شده است.
کد خبر: ۲۸۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 22 August 2016
به گزارش سفیر دنا شهنوش وفایی رئیس مرکز اورژانس شهرستان دنا با اعلام این خبر گفت:مرد 42 ساله کرمانی که به همراه جمعی ازدوستان خود به قله دنا صعود کرده بودند در اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.
به گفته وفایی این شخص که به احتمال زیاد سابقه مشکلات قلبی داشته است بعد از ابتلا به ایست قلبی به دامنه دنا منتقل می شود .وی بیان کرد:در زمان وقوع این حادثه پزشک حاضر در محل با حضور بر بالین بیمار اقدامات اولیه ای انجام داده و سپس به دامنه دنا منتقل شده است.
رئیس مرکز اورژانس دنا با بیان اینکه فرد متوفی که احتمال زیاد سابقه مشکلات قلبی را داشته با کاهش اکسیژن و حملات قلبی مواجه شده است افزود:به گفته همراهان وی این کوهنورد در زمان رسیدن به دامنه دنا هیچ گونه علائم حیاتی نداشته است.
وی ابراز کرد:بخشی از مسیر انتقال این کوهنورد به دامنه دنا توسط عوامل اورژانس انجام گرفت که به علت گذشت زمان زیادی از حمله قلبی تلاش ماموران اورژانس برای احیای قلبی بی ثمر بود.
وفایی تاکید کرد:کلیه کسانی که سابقه مشکلات قلبی دارند در حد امکان یا باید از حضور در ارتفاعات بالا اجتناب و یا مراقب باشند داروهای خود را به موقع مصرف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار